به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود اکبری گفت: خداوند در قرآن کریم از آهن به عنوان وسیلۀ تأمین معیشت مردم یاد کرده است؛ از این رو امیدواریم با حضور همۀ دلسوزان عرصۀ صنعت فولاد کشور ازجمله تولیدکنندگان زحمتکش لوازم خانگی در این گردهمایی، به نتایج مطلوبی برای کمک به بهبود فضای کسب وکار مردم شریف ایران دست یابیم.

وی در ادامۀ سخنان خود گفت: فولادمبارکه برای تحویل محصولات خود به بازارهای داخلی شبکۀ گسترده ای را ساماندهی کرده است؛ به نحوی که برای عرضۀ بهینه محصولات خود به بازارهای داخلی، بیش از هزار مشتری به صورت مستقیم ورق های فولادمبارکه را خریداری میکنند؛ در عین حال با کمک شبکۀ توزیع مراکز خدماتی که در تمامی استانهای کشور گسترده است، ۳ هزار مصرف کنندۀ خرد که نمیتوانند محصولات موردنیاز خود را مستقیما از شرکت خریداری کنند، به طور غیرمستقیم از ورق های فولادمبارکه استفاده میکنند.

اکبری با تأکید بر اینکه فولادمبارکه برای عرضۀ محصول بیشتر به بازارهای داخلی و خارجی در سال های اخیر بیش از ۶هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است، گفت: این سرمایه گذاری در سخت ترین موقعیت اقتصادی صورت گرفت و خوشبختانه اکنون بخش عمده ای از این سرمایه گذاری ها در جای جای میهن اسلامی به بهره برداری رسیده و رشد ۳۰درصدی در عرضۀ محصول را به بار آورده است.

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه با اشاره به روند توسعۀ ظرفیت فولاد خام در شرکت فولادمبارکه تصریح کرد: در سال ۱۳۷۲ میزان تولید در شرکت فولادمبارکه 2.4 میلیون تن بوده است که با اجرای طرحهای توسعه این میزان در ۱۳۹۵ به 7.2 میلیون تن افزایش یافته است. در گروه فولادمبارکه نیز در سال ۱۳۸۵ میزان تولید 4.9 میلیون تن بوده و در سال ۱۳۹۶ به10.3 میلیون تن افزایش یافته است؛ همچنین مقرر است تا سال ۱۳۹۸ این میزان به 12.8 میلیون تن و تا سال ۱۴۰۴ به ۲۵میلیون تن افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ برای اولین بار توزیع محصولات فولادمبارکه از مرز 6.2 میلیون تن گذشت و مطابق برنامۀ در نظر گرفته شده مصمم هستیم تا پایان سال جاری این میزان را به ۷میلیون تن برسانیم.

گفتنی است با احتساب تولید شرکت فولاد هرمزگان این میزان عرضه در سال جاری با رشد ۱۴درصدی نسبت به سال گذشته به 8.6 میلیون تن خواهد رسید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 828653
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.