'محمدعلی کاشفی' روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا در آران و بیدگل گفت: 275 نفر در 9 ماهه سال گذشته در این شهرستان فوت کردند که این آمار با کاهشی محسوس در مدت مشابه سال جاری به 245 نفر رسیده است.
وی افزود: بیشترین علت مرگ و میر در این شهرستان بیماری های قلبی عروقی و فوت ناشی از سانحه های مختلف می باشد و می توان گفت که 99 درصد اطلاعات موارد فوتی در مهلت 10 روزه نخست در این اداره به ثبت رسیده است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: یک هزار و 205 مورد ولادت نیز از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان ثبت شده که در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 199 مورد بود.
او اضافه کرد: زاد و ولد در شهرستان آران و بیدگل نزدیک به نیم درصد افزایش یافته و 607 نوزاد پسر و 598 نوزاد دختر در 9 ماهه سال جاری در این شهرستان متولد شده است.
کاشفی همچنین از کاهش حدود 18 درصدی ثبت ازدواج در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: 316 مورد ازدواج از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان ثبت شده که در مدت مشابه سال گذشته این آمار 386 مورد بود.
وی افزود: تعدادی از اهالی شهرستان آران و بیدگل در شهرستان کاشان ازدواج خود را به ثبت می رسانند و از این رو آمار دقیق ازدواج ها مشخص نیست.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان آران و بیدگل در ادامه بیان کرد: جمعیت شهرستان آران و بیدگل بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته 103 هزار و 517 نفر است که 53 هزار و 644 نفر مرد و 50 هزار و 873 نفر زن هستند.
شهرستان آران و بیدگل در فاصله 215 کیلومتری شمال استان اصفهان واقع است.
سوم تا نهم دی، هفته ثبت احوال امسال، با عنوان 'ثبت احوال نوین، هویت دیجیتال' نامگذاری شده است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.