به گزارش خبرنگار ایرنا ،آرام حلیم روز سه شنبه در حاشیه دیدار با کارکنان ثبت احوال این شهرستان افزود: در سالجاری 356 مورد ازدواج نیز در دفترخانه‌های مجاز این شهرستان به ثبت رسیده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با سه درصد افزایش همراه است.
وی بیان کرد: در این مدت 544 نوزاد در این شهرستان به دنیا آمده که آمار ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 16درصد کاهش نشان می‌دهد.
حلیم با اشاره به آمار مرگ و میرگفت: تا پایان آذرماه سال‌جاری 143 مورد وفات در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش نشان می دهد.
فرماندار بیله سوار مهلت قانونی برای ثبت ولادت و صدور شناسنامه نوزاد را 15 روز و مهلت قانونی برای ثبت واقعه فوت و صدور گواهی وفات را 10 روز عنوان کرد.
وی ادامه داد: در حوزه ثبت وقایع حیاتی در شهرستان بیله سوار ، دستگاه های اجرایی همکاری و هماهنگی مؤثری داشته‌اند و صد درصد وقایع در مهلت قانونی ثبت شده است.
وی افزود: از آغاز صدور طرح کارت ملی هوشمند تاکنون 23هزار فقره کارت ملی هوشمند در شهرستان بیله‌سوار صادر شده که حدود60 درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان را شامل می شود.
بیله سوار مغان در 175کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.