به گزارش ایرنا، ' امیر قلعه‌نویی ' شامگاه جمعه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مشکی‌ پوشان خراسان افزود: در این دیدار وقتی ما پنج موقعیت تک به تک را از دست می‌دهیم، دیگر حرفی باقی نمی‌ ماند و نمی‌توان در مورد کیفیت فنی بازی حرف زد.
وی با بیان اینکه در این دیدار، فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، اضافه کرد: یک نیم ‌فصل است که فوتبال روی بد خود را به ذوب آهن نشان داده است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سه بازیکن جدید تیم ما هم امروز عملکرد خیلی خوبی داشتند و بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم خوب بودند.
وی اضافه کرد: بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی بیش از آنچه فکر می‌کردیم خوب بودند و وظایفی که از آنها می‌خواستیم را بخوبی انجام دادند.
قلعه نویی گفت: در اروپا کیفیت بازی را اندازه‌ گیری و زمان مفید بازی را اعلام می‌کنند که به نظرم استاندارد آن 60 دقیقه است.
وی افزود: در این دیدار تا می ‌آمدیم هر کاری کنیم، بازیکنان حریف خودشان را به زمین می‌ انداختند و فکر می‌کنم امروز دیگر بازی بیش از اندازه جوانمردانه شده بود و این تنها نقطه تاریک این بازی بود.
قلعه‌نویی گفت: در این دیدار حریف حتی نزدیک دروازه ما نشد و وقتی تیمی پنج موقعیت تک به تک را از دست می‌دهد، دیگر کاری از دست مربی بر نمی‌ آید.
وی در مورد قاسم حدادی‌فر گفت: حدادی فر بازیکن خوبی است و کم‌کم باید زمان بیشتری برای بازی به او داد.
سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در دیدار امروز فوتبال خوبی بازی کردیم اما باید تیم‌ خود را با جذب یک مهاجم و یک دفاع خوب تقویت کنیم.
تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و مشکی پوشان در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به تساوی بدون گل رسیدند.
تیم ذوب آهن با این تساوی 20 امتیازی شد و در رده هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور قرار گرفت و تیم مشکی پوشان نیز به امتیاز نهم خود دست یافت و همچنان در قعر جدول این رقابت ها باقی ماند.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.