به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان غفور راستین اظهار داشت: خانواده‌های متوفی باید برای صدور گواهی فوت با مرکز جواز دفن پزشکی قانونی اصفهان (دادپزشک) تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه خدمات اورژانس رایگان است، ادامه داد: به منظور صدور گواهی فوت هیچ هزینه ای از سوی اورژانس دریافت نمی شود.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: خانواده‌های متوفی طی تماس با شماره ۳۵۷۲۳۱۴۶ که مربوط به مرکز صدور جواز دفن پزشکی قانونی اصفهان (دادپزشک) است بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای گواهی فوت صادر شود.

وی اعلام کرد: همچنین سودجویان به منظور حمل جسد تا باغ رضوان مبالغ سنگینی از خانواده متوفی دریافت می کردند که برای این امر نیز خانواده متوفی با مجموعه باغ رضوان به شماره ۱۵۳۰ یا ۳۵۷۲۲۰۲۰ تماس بگیرند.

راستین با تاکید بر اینکه تمام خدمات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی رایگان است، گفت: خانواده های متوفی از دو طریق می توانند گواهی فوت را دریافت کنند که روش اول تماس با پزشک عمومی است که باید فقط مبلغ یکصد هزار تومان پرداخت کنند و در روش دوم، با مرکز جواز دفن پزشکی عمومی تماس بگیرند که رایگان حساب می شود اما بعضا برخی افراد با عنوان «پزشک اورژانس» سه برابر قیمت عادی هزینه دریافت می‌کردند.

وی گفت: افراد می توانند برای رسیدگی به شکایات با شماره ۱۹۰ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵ تماس بگیرند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 818712
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.