به گزارش ایرنا، استانداری اصفهان روز چهارشنبه به نقل از محسن مهرعلیزاده اضافه کرد: استان اصفهان از جایگاه خوبی در این زمینه برخوردار است و لیاقت و شان این کار را دارد.
وی با اشاره به میزبانی اصفهان برای چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان گفت: این رویداد، فرصت مناسبی را فراهم کرده است که ورزشکاران کشورهای مختلف از 13 باشگاه و 11 کشور جهان ظرفیت ها و ورزش دوستی مردم این استان را مشاهده کنند.
وی با تاکید بر اینکه مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان با استقبال مردم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این استقبال، تضمین کننده کسب میزبانی برای دوره های آینده خواهد شد و باعث بالارفتن روحیه ورزشکاران استان می شود.
مهرعلیزاده افزود: در دوره گذشته این مسابقات که در مجارستان برگزار شد ، تیم باشگاهی ایران به مقام قهرمانی دست یافت و به نظر می رسد که شانس قهرمانی باشگاه های ایرانی بویژه باشگاه اصفهانی در این دوره از رقابت ها فراهم است.
وی با بیان اینکه اصفهان در برخی از رشته ها از گذشته فعال بوده است، اظهارکرد: ولی در برخی از رشته ها به ناحق عقب مانده مانند وزنه برداری و کشتی و به همین دلیل مهم است که مردم از این مسابقات استقبال کنند تا کسب میزبانی برای دوره های آینده را بیشتر تضمین کند و باعث بالارفتن روحیه ورزشکاران استان شود.
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 23 و 24 آذر در سالن 6 هزار نفری 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
تاکنون کشورهای روسیه، ترکیه، مجارستان، گرجستان، ارمنستان، رومانی، اوکراین، قرقیزستان، تاجیکستان و یونان حضور خود را در این رقابت ها قطعی کرده اند.
تیم های بیمه رازی، سینا صنعت ایذه، شهدای مدافع حرم قم و تیم هیات کشتی اصفهان نیز به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت ها حضور می یابند.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.