به گزارش ایرنا، ' سرگی اسکورویچ ' چهارشنبه پس از شکست تمیش مقابل ایران در مسابقات بین المللی چهارجانبه اصفهان در نشست خبری افزود: ایران و روسیه با یک استراتژی مشترک برای افزایش توانمندی های خود در سطح جهان بازی می کنند .
وی ادامه داد: روسیه در مصاف با ایران نقاط ضعف خود را در می یابد و ایران نیز در بازی با روسیه نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر ارزیابی می کند و این امر باعث رشد و پیشرفت هر دو تیم می شود.
اسکورویچ خاطرنشان کرد: روسیه تیم دوم جهان و ایران سومین تیم در رده بندی فیفا است بنابراین هر بازی دوستانه ای دستاوردهای زیادی زیادی برای هردو تیم دارد.
او با اشاره به تغییرات مثبت در تیم ملی فوتسال ایران گفت: جوانانی که در این تیم به کار گرفته می شوند بسیار خوب بازی می کنند و هماهنگی زیادی با بازیکنان با تجربه دارند.
سرمربی تیم فوتسال روسیه همچنین با اشاره به اینکه بازیهای لیگ داخلی روسیه در دو نیمه 25 دقیقه ای اجرا می شود تصریح کرد: مدت زمان بیشتر در یک مسابقه ، تکنیک و تاکتیک های تیم ها را ارتقاء می دهد و در نهایت موفقیت تیم ملی را در پی خواهد داشت.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در باره رقابت های جام جهانی فوتبال که سال آینده در کشور روسیه برگزار می شود گفت: هم اکنون پیش بینی برای مسابقات بسیار سخت است اما جامعه فوتسال روسیه به موفقیت تیم ملی فوتبال، امید دارند.
اسکورویچ افزود: احتمال دارد تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه نیز در صورت صعود با یکدیگر رو در رو شوند .
تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات فوتسال چهارجانبه اصفهان با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم ملی روسیه به برتری رسید.
گل های تیم ملی فوتسال ایران توسط مهدی جاوید ( 2 گل) ، علیرضا رفیعی و محمد شجری وارد دروازه روسیه شد.
مسابقات چهارجانبه اصفهان با حضور تیم های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان که هر 4تیم از 10کشور برتر فوتسال در دنیا هستند از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.
آخرین دیدار این رقابت ها بین ایران و روسیه امروز روز چهارشنبه برگزار ‌شد.
ت 6020 / 7150 /
خبرنگار: علیرضا حکیمیان** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.