به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 65 شرکت کننده از استان های اصفهان، تهران و خوزستان در 2 سالن نمایشگاهی به وسعت سه هزار مترمربع به ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود می پردازند.
همچنین نمایندگان ایرانی برندهای (نشان تجاری) از کشورهای اسپانیا، تایوان، انگلستان، ترکیه، آلمان و چین در این نمایشگاه حضور دارند.
در این نمایشگاه انواع محصولات و خدمات حوزه تجهیزات پلیسی و HSE، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان های هوشمند، تجهیزات رایانه ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی، سیستم ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، پوشش های ضد حریق، درب ها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان هنگام آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: اضافه شدن زیرگروه پلیسی، مهم ترین تفاوت نمایشگاه امسال با دوره های پیشین است.
علی یارمحمدیان افزود: همزمان با این نمایشگاه سمینارهای آموزشی رایگان با عناوین ایمنی برق و سیستم های اِرتینگ، آشنایی با تکنولوژی های نوین نظارت تصویری، ایمنی ماشین آلات و تجهیزات لیفتینگ و سمینار آشنایی با تکنولوژی های کنترل تردد و سیستم های نظارت تصویری در محل سالن همایش های نمایشگاه های استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مانورهای عملیاتی و مدیریت بحران به منظور نمایش توانمندی، اقتدار و هماهنگی بین دستگاه های امدادی و انتظامی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
وی افزود: با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مدیریت حوادث غیرمترقبه استانداری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و پایگاه اورژانس، پاویون مشترکی به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات ایمنی به شهروندان درنظر گرفته شده است.
یارمحمدیان گفت: اتحادیه صنف الکتریک و الکترونیک نیز به منظور حمایت از واحدهای تولیدی بخش ' ما می توانیم' را با تسهیلات ویژه به برخی از مشارکت کنندگان زیر نظر این اتحادیه اختصاص داده است.
هشتمین نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی، ایمنی و آتش نشانی تا 24 آبان امسال
در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپاست.
ت/ 7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.