به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا فرجی در پاسخ به این‌ سوال که برنامه اکران بر چه مبنایی قرار دارد که گاه شاهد هجوم فیلم‌هایی در یک ژانر خاص مانند فیلم‌های تلخ اجتماعی به سینماها هستیم، ابراز داشت: در پایتخت شش گروه سینمایی داریم که فیلم‌های اکران شده در این گروه‌ها به تبع در سینماهای کشور نیز اکران می‌شود.

زمان اکران یک فیلم به قرارداد میان پخش کننده و سینمادار بستگی دارد

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: این موضوع که فیلم‌هایی مشابه در یک موقعیت خاص اکران می‌شود اتفاقی است و هیچ فردی به ویژه شورای صنفی نمایش در چیدمان این فیلم‌ها دخالت ندارد.

وی اضافه کرد: هر پخش کننده تمایل دارد فیلم خود را در برترین زمان ممکن اکران کند و سینمادار نیز با توجه به زمان مناسب فروش یک فیلم اقدام به اکران می‌کند و بر این اساس زمان اکران به قرارداد میان پخش کننده و سینمادار بستگی دارد.

فرجی ادامه داد: از سویی در ایام خاص مانند محرم امکان اکران فیلم‌های کمدی وجود ندارد و بر این اساس اغلب این فیلم‌ها پس از محرم و صف یا در ایام عید در چرخه اکران قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر شش گروه بیان شده سینمای هنر و تجربه و گروه آزاد نیز مطابق ضوابط خود فیلم‌های سینمایی را اکران می‌کنند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 783448
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.