به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی روز شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان کاشان عنوان کرد: رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه حراست از نظام و مرزهای اسلامی سیلی محکمی به ایالات متحده می باشد و به همین دلیل هم از وجود سپاه عصبانی است.
وی افزود: آمریکا توطئه های بسیاری برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته ترتیب داد (از ترور شخصیت ها، تحمیل جنگ هشت ساله، حمله به هواپیمای مسافربری و حتی تحریم های اقتصادی) اما به برکت خون شهیدان هیچ غلطی نتوانسته بکند.
رئیس اداره تبغلیات اسلامی کاشان بیان کرد: آمریکا خواستار گسترش فرهنگ عاشورایی در میان مردم ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان نیست، از این رو با بهره گیری از شبکه های ماهواره ای، اینترنتی و شبکه های اجتماعی ترویج بند و باری، اعتیاد و ناهنجاری های اخلاقی را بین نسل جدید دنبال می کند.
او در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشورهای عراق و سوریه اضافه کرد: به برکت خون شهیدان و با توجه به ضربه های جبهه مقاومت بر پیکر داعش، این گروه تروریستی در منطقه رو به نابودی است و نفس های آخر را می کشد.
حاضران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان (دانش آموزان، دانشجویان، جانبازان، خانواده شهیدان و ...) با در دست داشتن تصویر شهدا، شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل' و 'خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست'، بر استمرار راه شهیدان تاکید کرده و توطئه ها و جنایت های استکبار جهانی در کشورهای عراق، سوریه، یمن، فلسطین، بحرین و میانمار را محکوم کردند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.