به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید محسن حججی درنجف آباد گفت:برای نسل جوان شهید محسن حججی الگوی، مقاومت ،شهامت وشهادت است که در برابر دشمنان اسلام و قرآن با شجاعت وصلابت ایستاد.
وی افزود: دیداربا خانواده ای که فرزندی با ایمان وشجاع تربیت کرده که با شهادت مظلومانه خود حماسه آفریده برای ما افتخار بزرگی است.
سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری افزود: شجاعت وشهامت شهدای عزیزوسربلند ایران اسلامی بخصوص شهدای مدافع حرم دربرابر دشمنان اسلام وقرآن باعث امنیت و آرامش ایران اسلامی شده است.
وی گفت: شهید محسن حججی دانش آموخته یکی از مراکز جامع علمی کاربردی وازخانواده آموزش عالی بود و شهادت ایشان نشان دهنده حضور روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ماست.
وی با اشاره به حضور شهید محسن حججی در اردوهای جهادی گفت: این شهید سرافراز در کنار فراگیری علم و دانش، از دوران جوانی خدمت به هموطنان ایران اسلامی را از اولویت های خود قرار داده بود و به کشور و مردم خود عشق می ورزید.
وی تاکید کرد: شهادت شهید حججی به عنوان یک دانش آموخته دانشگاه برای دانشگاه ها افتخار آفرین است و میزبانی از چنین جوانانی به دانشگاه ها هویت و شخصیت می بخشد.
محمدرضا حججی پدرشهید محسن حججی نیزدراین دیدارضمن تشکر ازحضورمهمانان در نجف آباد گفت: شهیدان وظیفه خود را انجام داده و در درگاه الهی جایگاه ویژه ای دارند که امید است آنها در پیشگاه خداوند، شفاعت ما را هم بکنند.
شهید مدافع حرم محسن حججی از اعضای لشکر هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه به اسارت گروهک تکفیری داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت به شهادت رسید.
سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری روز گذشته در سفر به اصفهان از مراکز آموزش عالی و دانشگاهی این خطه بازدید کرد.
غ ک / 7150 / دریافت کننده: علی نعمانی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.