به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان افزود: اتکاء به ظرفیت های استان و بخش خصوصی در تولید ثروت از مهمترین برنامه های دولت است که می تواند توسعه اشتغال و حفظ اشتغال موجود را به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: نگاه به درون و در عین حال برون نگری از ویژگیهای اقتصاد مقاومتی است و استان اصفهان با بهره گیری از ظرفیت های خود می تواند الگوی سایر استان ها باشد.
مهرعلیزاده مهمترین شعار خود را ' کار، کار و کار ' عنوان کرد و افزود: به جای حرف باید در عمل خدمت کردن به مردم را نشان داد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: این استان ظرفیت های بسیاری درحوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و استعداد های نیروی انسانی شایسته، می توان در این زمینه تولید ثروت کرد و درجهت تحقق اقتصادی گام برداشت.
وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی اصفهان بسیار مهم است و باید فعال شود افزود: صندوق توسعه ملی فرصت خوبی برای جذب سرمایه ها در این زمینه است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد توسعه به محیط زیست این استان ضربه بزند گفت: بهره گیری از ظرفیت های بانوان و جوانان از دیگر اولویت های این استان است و با بهره گیری از جوانان با گرایش اعتدال و محوریت تخصص می توان رشد و بالندگی را برای جامعه به ارمغان آورد.
وی گفت: برای سربلندی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به منویات رهبر معظم انقلاب، تنها مسیر موجود کار و فعالیت است .
مهرعلیزاده با اشاره به مشکل کمبود آب استان اصفهان گفت: زاینده رود ستون فقرات این منطقه است و اگر آسیب ببیند به تمام ارکان و بخش های شهر ضربه وارد خواهد شد.
استاندار اصفهان با اشاره به مشکل مردم شرق اصفهان گفت: در مسائل کشاورزی باید نسبت الگوهای کشت، نحوه زراعت و چگونگی استفاده از آب تجدید نظر شود.
وی با بیان اینکه اتکاء به منابع دولتی در اصفهان به عنوان استانی سرشار از امکانات و منابع خطاست گفت: در عین اینکه حق استان باید در تخصیص های دولتی دریافت شود، مهندسی بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و استعدادهای این استان باید مورد توجه قرار گیرد.
مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان پنجشنبه با حضور وزیر کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، ' رسول زرگرپور ' از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
ت 7134 / 7150 /
خبرنگار: محمد کامران** دریافت کننده: علی نعمانی* انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.