به گزارش ایرنا، آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان، افزود: باید به دور از خط و خط بازی ها از نیروهای متخصص و متدین در هر بخشی بهره برد.
وی اضافه کرد: پیشرفت کشور و تحقق وعده های رئیس جمهوری نیازمند تلاش جدی و کنارگذاشتن اختلاف های سیاسی و پرهیز از سیاسی بازی است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در کشور رسم شده که با تغییر ریاست ها، مدیران نیز تغییر کنند، توصیه کرد: افراد توانمند براساس رویکردهای سیاسی از سمت خود برکنار نشوند.
وی حل مشکلات کمبود آب و تامین منابع را از مهمترین خواسته های استان اصفهان بیان کرد و افزود: بارها در این زمینه تذکر داده شده اما متاسفانه آنگونه که انتظار می رود، نتیجه ای حاصل نشده است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: به رغم تلاش های استاندار سابق اصفهان، این کار به نتیجه نرسید.
وی خاطر نشان کرد: جاری شدن آب زاینده رود و رفع مشکل بی آبی استان، هزاران شغل را به همراه دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به احداث تونل سوم کوهرنگ و نیاز این تونل به احداث سد، گفت: خواسته مردم اصفهان احداث این سد است.
وی ادامه داد: مسیر زاینده رود نیازمند ساماندهی است زیرا فقدان ساماندهی موجب هدر رفت آب می شود بنابراین دولت باید برای ساماندهی زاینده رود هزینه کند.
وی با بیان اینکه استان اصفهان یک دهم شهدای کشور را به خود اختصاص داده و در پرداخت مالیات نیز در رتبه های نخست قرار دارد، افزود: اما متاسفانه برای دریافت بودجه از دولت در ردیف های پایین قرار دارد.
مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان پنجشنبه با حضور وزیر کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، ' رسول زرگرپور ' از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.