به گزارش ایرنا، ' سید هادی حسینی ' روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تشریح جایگاه خاص فرهنگ و ضروت توجه به این بخش گفت: یک سیزدهم اعتبارات به بخش فرهنگ اختصاص دارد و این در حالیست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید همیشه به شکل 100 درصد پاسخگوی مطالبات این حوزه باشد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان، فرهیختگان و علما به عنوان سرمایه های حوزه فرهنگ کشور نامبرد و خاطرنشان کرد: ایران باید در جهان بواسطه علم و فرهنگ خود ببالد زیرا شمشیر و پرچم ما فرهنگ است.
حسینی همچنین در واکنش به برخی انتقاد ها نسبت به انتخاب مدیر کل غیربومی برای حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: ما همه ایرانی هستیم و در هر نقطه از کشور افراد شایسته ای هستند که باید شناسایی شوند و در چرخه تبادل بین استان ها قرار گیرند و باتجربه های بالا بتوانند در آینده در وزارت مربوطه ادامه فعالیت دهند.
وی همچنین جایگاه اصفهان در حوزه فرهنگ و هنر و مسائل فرهنگی کشور را بالا دانست و افزود: به این دلیل است که برای پست مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان فردی در سطح معاون وزیر انتخاب شده است.
در پایان این مراسم با قرائت حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب و از زحمات و خدمات حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیرکل سابق تقدیر شد.
حجت الاسلام محمدعلی انصاری پیش از این در سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران فعالیت داشت.
وی مسئولیت هایی همچون ریاست اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش، مسئولیت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را بر عهده داشته است.
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی از سال 94 تاکنون عهده دار سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بود.
این مراسم با حضور جمعی از فرهیختگان هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی و هنری اصفهان در سالن همایش های اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.