به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف 5 و میگ 29 علیه مواضع از پیش تعیین شده دشمن فرضی، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن X-25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.
وی اضافه کرد: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته ماوریک و بمب های نقطه زن با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی دشمن فرضی را مورد اصابت قرار دادند.
سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت 96 توضیح داد: در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپاد های تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.
به گزارش ایرنا، مرحله اصلی و عملیاتی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، صبح روز گذشته (سه شنبه ) با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس (ع) در منطقه عمومی اصفهان با مشارکت تمامی پایگاه های شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه هشتم شهید امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی اصفهان آغاز و تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
اجتمام(3)**7029**1418/ 2093 ** خبرنگار: فرهاد شرف پور ** ناشر: مریم برزآبادی ** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.