به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد نراقی پور به عنوان رئیس اداره مالیاتی، مجتبی محلوجی به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و علیرضا عابدی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شدند.
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به فعالیت گسترده این اداره کل در استان اصفهان با 13 معاونت گفت: از جمله 107 شهرداری و 890 دهیاری برای دریافت مطالبات و درآمد شهر خود با این مجموعه در تعامل هستند.
مراد امیری افزود: هم اکنون سه درصد از عوارض پرداختی مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و یک درصد نیز به وزارت بهداشت واریز می شود و باید نگرش مثبت به مالیات باید در جامعه نهادینه شود.
وی بیان کرد: درآمد استان اصفهان در سال جاری بر اساس جمعیت در شهرستان ها توزیع می شود و از این رو نسبت به سال های گذشته رقم بیشتری پرداخت خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز عنوان کرد: آران و بیدگل در بخش صنعت ظرفیت بسیار بالایی دارد و هم اکنون نزدیک به 850 واحد صنعتی در آران و بیدگل فعالیت می کنند که برای 600 واحدمجوز صادر شده است.
علیرضا زینلی پور اضافه کرد: تک محصولی بودن خطری برای صنعت آران و بیدگل است که در این راستا باید توسعه سایر بخش های صنعتی و گردشگری در این شهرستان توجه ویژه ای شود.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.