به گزارش ایرنا، دکتر 'حسین علی شهریاری' پنجشنبه در نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل گفت: افزایش منابع مالی در کشور موجب رشد و فعالیت طرح های عمرانی می شود و امروز بازار از رکود خارج و اقتصاد در حال رونق است که به طور قطع منجر به افزایش کمک خیرین خواهد شد.
وی به مشارکت وزارت بهداشت و بنیاد برکت در فعالیت های بسیاری اشاره کرد و افزود: یک هزار و 800 طرح سلامت در کشور افتتاح شده و طرح های بسیار بزرگ دیگری نیز در حال احداث است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: مشارکت زنان خیر در بحث سلامت را باید به فال نیک گرفت چرا که آنها سهم زیادی در مجمع خیرین سلامت دارند و مشارکت بیشتر از آنان انتظار می رود.
او اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی هم اعتبارهای قابل توجهی برای حوزه سلامت در نظر گرفته که نمونه آن یک درصد مالیات بر ارزش افزوده است (نزدیک به 100 هزار میلیارد ریال) اما دولت به دلیل تنگناهای مالی توانایی پرداختن آن را ندارد.
شهریاری عنوان کرد: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و باید زنان خیر سلامت بیش از پیش در این زمینه فعال شوند و همسران خود را نیز به امر مهم کمک به ارتقای سلامت جامعه ترغیب کنند.
نخستین گردهمایی شورای زنان مجمع خیرین سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.