به گزارش ایرنا، محمدعلی کیانی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اردستان گفت: عملیات نصب چهار دستگاه دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلف در حال اجراست و تاکنون نزدیک به 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: افزون بر20 میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری و امور حمل و نقل برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و با راه اندازی آن کاهش تخلف ها دور از انتظار نیست؛ گرچه در 6 ماهه نخست امسال نیز با اقدام های صورت گرفته شاهد کاهش تلفات و خسارت رانندگی در اردستان بودیم.
معاون فرماندار اردستان بیان کرد: 10 نفر فوت کرده و 30 نفر در حوادث رانندگی جاده ای طی نیمه نخست امسال زخمی شدند که نسبت به سال 1395، تصادف های منجر به فوت 36 درصد و آسیب دیدگان 14درصد کاهش یافته است.
او اضاقه کرد: یک نفر فوتی و 31 نفر زخمی نیز در تصادف های درون شهری در 6 ماهه نخست سال 1396 داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان فوتی ها 50 درصد و زخمی ها 11 درصد کاهش یافت.
کیانی با اشاره به چهار نقطه حادثه خیز در جاده های اردستان گفت: سه راهی هلال احمر، بهزیستی، مون و ورودی شهرک کاوه از جمله این نقاط هستند که باید با اجرای طرح های مهندسی و ترافیکی برطرف شوند.
وی افزود: مسیر اردستان- بادرود و اردستان- زفرقند نیز از نقاط حادثه خیز محور ترانزیتی شهرستان است که با انجام طرح های راهداری، نصب تابلوهای هشدار دهنده و نظارت بیشتر پلیس به تدریج برطرف می شود.
شهرستان اردستان دارای یک هزار و 916 کیلومتر راه همسنگ، 141 کیلومتر آزادراه و 100 کیلومتر جاده ترانزیتی در فاصله 118 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.