به گزارش ایرنا، نیمی از رقابت های فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران گذشت و تیم های حاضر در این لیگ، جایگاه خود را در نیمی از راه شناختند، گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی اگرچه برای قهرمانی نیم فصل شانس داشت اما با شکست برابر تاسیسات دریایی تهران در یک بازی پرحاشیه به کسب جایگاه سوم بسنده کرد.
در پایان نیم فصل، تأسیسات دریایی تهران 33 امتیازی شد و با اختلاف یک امیتاز، بالاتر از مس سونگون در صدر جدول رده‌ بندی قرار گرفت و قهرمانی نیم‌فصل را به نام خود ثبت کرد.
در این بین، تیم گیتی ‌پسند با 28 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفتند.
تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال در دیداری خانگی با حضور حدود سه هزار هوادار با قبول شکست 2 بر 4 مقابل حریف نامدار خود که سابقه قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد، فرصت مناسبی را برای تصاحب مکان جدول از دست داد، اما این پایان کار نیست زیرا 13 بازی دیگر تکلیف قهرمان این رقابت ها را مشخص می کند.
محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان نیز در تایید اینکه کسب رده سوم در پایان نیم فصل، پایان کار به شمار نمی رود، تاکید کرده است که 13 بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و بازیکنان و کادرفنی باتجربه گیتی پسند، این تیم را به صدر جدول خواهند رساند.
البته با اعلام باشگاه گیتی پسند، علیرضا افضل و احمد باغبانباشی سرمربی و مربی اصفهانی این تیم برکنار شدند و پنج درصد نیز از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم کاسته شد.
باشگاه گیتی پسند اعلام کرده است که سرمربی و کادر فنی جدید ظرف چند روز آینده معرفی می شوند.
این تصمیم پس از شکست مقابل تأسیسات دریایی در جلسه فوق‌ العاده شب گذشته هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی ‌پسند اتخاذ شد و علیرضا جنتی مدیرعامل این باشگاه این تصمیم ها را اجرایی کرد.
گرچه گیتی پسند در رقابت های نیم فصل لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور به رده سوم بسنده کرد اما نتایج این تیم، بد و اسف بار به نظر نمی رسد.
به هرحال تمامی تیم های لیگ برتر برای کسب بهترین نتایج سرمایه گذاری و تلاش می کنند و فاصله اندک تیم ها در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بویژه تیم های بالانشین چندان عجیب نیست و باید توجه کرد که کسب امتیازهای از دست رفته برای تیم ها در دور برگشت رقابت ها قابل جبران است.
به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند در سال‌های 1391 و 1395 به مقام قهرمانی و در سال‌های 1389، 1390، 1392 و 1393 به مقام نایب قهرمانی سوپر لیگ فوتسال ایران دست یافت.
این تیم همچنین سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی فوتسال آسیا را در سال های 2012، 2013 و 2017 دارد.
گ / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.