به گزارش ایرنا، محمد علی طرفه شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل اعتبار اختصاص یافته از سوی دولت و بخش های غیردولتی جهت تکمیل این طرح ها را نزدیک به 140 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
وی گفت: مشارکت شهرداری و دهیاری ها 38 درصد و مشارکن بخش خصوصی در اجرای این طرح ها نزدیک به 40 درصد بوده و با در نظر گرفتن مشارکت خیرین در مجموع 70 درصد از این جانب کمک شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان افزود: بخش خصوصی موتور محرک اقتصاد است و شهرستان آران و بیدگل نمونه ای برای استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در اجرای طرح های گوناگون اقتصادی می باشد و دولت به نوبه خود باید زمینه بیشتری برای مشارکت فعالتر بخش خصوصی، خیرین و سایر اقشار مردم در طرح های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری فراهم کند.
فرماندار آران و بیدگل نیز در این جلسه گفت: این شهرستان با نرخ بیکاری کمتر از 6 درصد، یکی از نقاط دارای اشتغال بالا در استان اصفهان است که با مشارکت بالای بخش خصوصی و خیرین در طرح های گوناگون محقق شد.
ابوالفضل معینی نژاد افزود: 50 طرح عمرانی هم اکنون در آران و بیدگل در حال اجراست که خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی سهم خود را پرداختند و سهم دولت هنوز محقق نشده است.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.