** نخستین کنگره بین المللی تغذیه ورزشی ایران با مباحث علمی در زمینه نقش تغذیه صحیح در عملکرد ورزشی، مکمل های ورزشی، آب و الکترولیتها و مدیریت وزن ورزشکار، روز چهارشنبه در اصفهان آغاز شد.

**غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: آگاهی ورزشکاران ایرانی از داروها و مکمل ها کافی نیست و متخصصان تغذیه باید برای اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کنند.

**سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی گفت: کاهش حوادث ترافیکی تنها در صورت رفع نواقص صنعت خودروسازی، بهبود وضعیت راه ها و نیزاصلاح رفتار رانندگان امکان پذیر است.

** رسول زرگرپور، استاندار اصفهان گفت: آمار کشته های تصادفات رانندگی در استان از یکهزار و 300 نفر در سال 92 به یکهزار و 50 نفر در سال 95 کاهش یافته است.

**محسن یارمحمدیان، معاون گرشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی طرح راه اندازی بزرگترین پارک طبیعی (اکو پارک) این استان در شهرستان آران و بیدگل و بهره برداری از آن در ماه آینده خبر داد.

**مانوئل گالیانا روس، محقق و اندیشمند اسپانیایی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: فراماسونرها و صهیونیست ها عامل بوجود آمدن داعش و بسیاری از جنگ ها در دنیا هستند.

**رسول زرگرپور، استاندار اصفهان بر افتتاح مرحله نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان در دهه فجر امسال تاکید کرد.

**هم اکنون حدود 52 هزار دانش آموز اتباع خارجی در استان اصفهان بصورت رایگان مشغول به تحصیل هستند.

ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.