به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا هدایتی، روز دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ مردمی در تیران افزود: نوجوانان و حتی برخی از افراد بزرگسال، بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می کنند.
وی یادآورشد: 70 درصد از موتوسوران بدون گواهینامه در این شهرستان، دانش آموزان مقطع متوسطه هستند.
وی اضافه کرد: 15 درصد از صدور قبض جریمه در شهرستان تیران و کرون افزایش یافته که بخش عمده آن ناشی از استفاده نکردن از کلاه ایمنی توسط موتورسوران و نبستن کمربند ایمنی توسط رانندگان خودروست.
پیش از این رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفته بود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان تیران و کرون در سه ماهه نخست امسال به مصدومانِ ۲۶۴ حادثه رانندگی امدادرسانی کردند که ۲۱ درصد از آنها موتورسواران بودند.
در شش ماهه نخست امسال، میزان تصادفات در حوزه شهری تیران و کرون بیش از 30 درصد کاهش داشته که این کاهش بدلیل همکاری مردم با پلیس در اجرای قوانین و مقررات بوده است.
در مجموع وقوع تصادفات در شهرستان تیران و کرون در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با شش ماهه نخست سال قبل، در حوزه درون شهری 30 درصد و در جاده های برون شهری 24 درصد کاهش داشته است.
دلیل بخش عمده ای از وقوع تصادفات در این شهرستان عامل انسانی اعم از سرعت بالا، خواب آلودگی و بی توجهی به حقوق سایر رانندگان اعلام شده است.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
پ--7131/6027 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.