به گزارش ایرنا آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی شامگاه یکشنبه در هشتمین یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد:اگر ترامپ از سپاه تعریف می کرد ؛ ما باید به جایگاه سپاه شک می‌کردیم و سپاه در رفتار خود باید تجدیدنظر می‌کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه احساس مقام معظم رهبری این است که امروزه بقای انقلاب و نظام به انقلابی بودن مردم بستگی دارد،گفت: روحیه انقلابی بودن، کربلائی و فدائی دین بودن با در وجود مردم و مسئولان نظام زنده باشد.
آیت‌الله مهدوی با تأکید بر اینکه منظور مقام معظم رهبری از انقلابی بودن افراطی‌گری نیست و خاندان اهل‌بیت و ائمه اطهار اهل افراط ‌وتفریط نبودند گفت: معتدل بودن به معنای کوتاهی در احکام دین و دستورات الهی نیست ، بعضی فکر می‌کند حد وسط بودن نوعی تفریط تلقی می ‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، انقلابی بودن را همه ما مطالبه می‌کند گفت: ما از مسئولان سؤال می‌کنیم در یک سال گذشته چه کردید و چه برخوردی با جوانان انقلابی داشتید.
وی تصریح کرد: ما از مسئولان در مورد آینده سؤال نمی‌کنیم که برای آینده چه برنامه دارید بلکه از عملکرد گذشته و نوع برخورد آن‌ها با جوانان انقلابی سؤال می‌کنیم.
امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه واقعه عاشورا فقط به ایام محرم و صفر ختم نمی‌شود گفت:آنچه باعث زنده ‌بودن واقعه کربلا و قیام عاشورا شد انقلابی بودن بازماندگان و وارثان حضرت اباعبدالله الحسین واقعه کربلا بود.
وی تاکید کرد: در نگاه کلان اقتدار نظام خیلی رشد داشته است و این رشد حاکی از درست بودن جایگاه نظام و انقلاب دارد.
وی بابیان اینکه شهدای مدافع حرم همه را مبهوت خودکرده‌اند گفت:اگر شهدای مدافع حرم زنده ‌بودن هرکدام در فضای شهر خود تأثیر زیادی داشتند ، شهدای مدافع حرم از زنان جامعه توقع و انتظار حجاب رادارند .
هشتمین یادواره 41 شهید روحانی و طلبه شهرستان خمینی شهر همزمان با سالروز شهادت شهید محراب آیت الله اشرفی باحضور اقشار مردم، خانواده شهیدان و طلاب و روحانیان برگزار شد.
شهرستان خمینی شهر با جمعیتی حدود 320 هزار نفر در 10 کیلومتری غرب مرکز استان اصفهان قرار دارد .
ت/ م / 7145 خبرنگار : محمد رضا ابطحی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.