ورزش سه‌ گانه یا تریاتلون ورزش ترکیبی است که شرکت‌ کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی در رشته های شنا، دوچرخه‌ سواری و دو با یکدیگر رقابت می‌ کنند.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه روز یکشنبه اعلام کرد:این مرحله از مسابقات لیگ با حضور 50 ورزشکار در قالب 11 تیم و در دو رده بزرگسالان و جوانان به صورت اسپرینت یا مسافت کوتاه برگزار شد که در بخش تیمی این رقابت تیم های 'جاینت ایران' از اصفهان ، رعد پدافند و مقاومت بسیج به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
نتایج انفرادی حاکی از این است که در رده بزرگسالان علی عباس نژاد ورزشکار از تیم جاینت ایران با زمان به مقام نخست دست یافت و سلمان تیموری از تیم رعد پدافند و محمدمهدی رحمتی از تیم نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این مسابقه ایستادند.
در رده جوانان نیز علی رضوانی از تیم مقاوت بسیج اول شد و امیرحسین ولی خانی از تیم جاینت و جواد حسینی از تیم رعد پدافند به ترتیب رده های دوم و سوم را کسب کردند.
قهرمان هر دو بخش تیمی و انفرادی در پایان مرحله سوم لیگ و با احتساب مجموع رکورد هر سه مرحله مشخص می شود.
مرحله نخست نهمین دوره لیگ سراسری سه گانه آقایان باشگاه های کشور 22 مهر ماه به میزبانی شهر زاینده رود از توابع شهرستان لنجان اصفهان و در مجموعه تفریحی تالار فجر ذوب آهن برگزار شد.
شهر زاینده رود واقع در شهرستان لنجان در فاصله 45 کیلومتری غرب مرکز اصفهان قرار دارد.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.