به گزارش ایرنا، روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان روز شنبه اعلام کرد: امید طاهری و عالمه از اصفهان موفق شدند در پایان مسابقات رنکینگ داخل سالن تیراندازی با کمان کشور، در رقابتهای کامپوند مردان و بانوان دو مقام دوم را کسب کنند.
محمد شریف زاده از تهران و جبرائیل عبادی از قزوین در این بخش مقام های نخست و سوم بخش مردان را بدست آوردند و در مسابقات کامپوند بانوان نیز پریسا براتچی از زنجان و هانیه محمدی از مرکزی به ترتیب اول و سوم شدند.
در ریکرو بانوان نیز رویا نوریان از اصفهان پس ازسمانه رمضانپور از یزد و فاطمه حاجی الله یاری از تهران به مقام سوم دست یافت.
رقابتهای ریکرو آقایان نیز با کسب مقام دومی امیر یزدانی از اصفهان همراه بود؛ مهدی اسدی کیادهی از مازندران و حسین باغبان زاده از البرز در این بخش اول و سوم شدند.
در مسابقات مرحله اول رنکینگ داخل سالن و انتخابی تیم ملی در بخش کامپوند 279 کماندار از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، زنجان، گلستان، فارس، قم، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور داشتند.
در ریکرو نیز ۵۱ کماندار در بخش بانوان و ۸۸ کماندار در بخش آقایان از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور داشتند.
این رقابت ها پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه 6 هزار نفری نفری انقلاب همدان برگزار شد
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.