به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عباس رحیمی روز دوشنبه در جمع مسئولان شهرستان خمینی‌شهر با قدردانی از سرپرست فرمانداری شهرستان اظهار کرد: حدود هشت ماه است فرمانداری خمینی شهر به شکل سرپرستی اداره می شود چون اختیاراتی که فرماندار دارد سرپرست فرمانداری ندارد ، حق مردم نیست شهرستان خمینی‌شهر بدون فرماندار اداره شود.
وی همچنین خطاب به شورای شهر و شهردار خمینی‌شهر گفت: سعی کنید منابع پایدار شهرستان تقویت شود تا کمتر برای تأمین منابع به مردم فشاروارد شود.
وی بابیان اینکه اقشار کم‌درآمد و محروم برای تأمین مخارج زندگی خود در فشارند و طبیعی است توانائی پرداخت هزینه خدمات و عوارض خود را ندارند ادامه داد:شهرداری باید تلاش کند با ایجاد درآمد از طریق منابع درآمد پایدار کمتر به مردم فشار برای دریافت عوارض وارد شود.
وی تصریح کرد:از شهرداری و شورای شهر خمینی شهر می‌خواهم برای احیای بافت فرسوده شهر عزم جدی داشته باشند ، محلات قدیمی و محروم خمینی‌ شهر نیاز به توجه ویژه برای دریافت بعضی خدمات دارند ، این محلات و مناطق دچار مشکلات عدیده‌ای هستند .
امام‌جمعه خمینی ‌شهر اینکه باید مسئولان شهرستان به‌خصوص شهرداری و شورای شهر برای احداث کلانتری در منطقه جوی‌آباد حمایت کنند تصریح کرد:از مسئولان شهرستان و استان می‌خواهم به رفع موانع توسعه امامزاده سید محمد و ساماندهی ورودی‌های این مجموعه توجه وِیژه داشته باشند .
حجت‌الاسلام رحیمی همچنین گفت: از شهرداری و شورای شهر می‌خواهم ازعملیات عمرانی در شهرک منظریه غافل نشوند و با سرعت بیشتری توافقنامه منظریه ادامه پیدا کند.
امام جمعه خمینی شهر در انتها گفت: از مسئولین استان و شهرستان می‌خواهم به پرداخت عوارض آلایندگی و احقاق حقوق مردم خمینی‌شهر در این بخش توجه وِیژه داشته باشند .
شهرستان خمینی شهر با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت م/ 7145 / 2093 خبرنگار: سید محمدرضا ابطحی - انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.