به گزارش ایرنا، سیدجواد ساداتی نژاد روز یکشنبه در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعبه‌های بانک صنعت ومعدن سراسر کشور در کاشان با بیان اینکه کاشان پنجمین شهر ثروتمند کشور است، اظهار کرد: این منطقه با اتکا به بخش خصوصی جز معدود شهرهایی است که دولت‌ها کمترین سرمایه‌گذاری را در آن داشته‌اند.
وی افزود: تمام امور مربوط به بخشهای مختلف اقتصادی در شهرستان کاشان متعلق به مردم است و در واقع خود مردم محور سرمایه‌گذاری شده اند.
ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: تلاش وکارآفرینی مردم این منطقه نمونه عینی واجرایی اقتصاد مقاومتی است و با مشارکت کامل مردم به اجرا درآمده به‌گونه‌ای که درآران وبیدگل نرخ بیکاری هم اکنون چهار درصد است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان درخواست کرد برای برطرف کردن مشکلات صنعتگران این منطقه اختیارات بیشتری به بانک صنعت و معدن شعبه کاشان تفویض شود.
گردهمایی سراسری مدیران ستاد وشعبه‌های بانک صنعت ومعدن سراسر کشور با موضوع ارزیابی و پایش عملکرد 6 ماهه و مروری در برنامه آینده که روز گذشته با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این بانک در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کاشان آغاز شده امروز به کار خود پایان می دهد.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.