داشتن کلینیک یا مرکز درمانی تخصصی برای افراد زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی یکی از انتظارات 40 ساله مردم شهرستان تیران و کرون بوده است.
افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرستان تیران و کرون برای دریافت خدمات درمانی باید به مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی نجف آباد شهرستان مجاور تیران و کرون یا اصفهان مراجعه کنند.
فرماندار شهرستان تیران و کرون روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای زیر پوشش تامین اجتماعی این منطقه، راه اندازی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی و ارائه خدمات به افراد تحت پوشش این سازمان از مطالبات دیرینه مردم شهرستان تیران و کرون بوده است.
علی رحمانی افزود: به همین دلیل دولت تدبیر و امید با توجه به مطالبه مردم شهرستان تیران و کرون، احداث کلینیک تخصصی تامین اجتماعی این شهرستان را تصویب کرد و عملیات احداث آن از دیماه سال 94 آغاز شد.
وی تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از کلینیک تخصصی تامین اجتماعی تیران و کرون، افزون بر برآورده شدن مطالبه مردمی، بخش زیادی از نیازهای بهداشت و درمان این منطقه را برطرف می کند.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه عملیات احداث کلینیک فوق تخصصی تامین اجتماعی این شهرستان بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: بر اساس قول پیمانکار، این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
حدود 70 درصد کل جمعیت شهرستان تیران و کرون زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و بیش از 2 هزار و 600 نفر از مردم این شهرستان مستمری بگیر این سازمان می باشند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
کلینیک تخصصی تامین اجتماعی تیران و کرون قرار است علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در بخش های زنان، کودکان، قلب، داخلی، رادیولوژی و دندانپزشکی در زمینه های فوریت های پزشکی نیز خدمات رسانی کند.
7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.