به گزارش ایرنا، ' سعید ابریشمی راد ' دوشنبه هفته جاری طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار جدید کاشان جایگزین ' سید محمد ناظم رضوی ' شد.
شورای اسلامی شهر کاشان، ابریشمی را هشتم شهریور امسال به عنوان شهردار کاشان برگزید.
نماینده آران و بیدگل و کاشان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار جدید کاشان گفت: شورای دوره چهارم و شهردار پیشین گام های مهمی برداشتند که از جمله می توان به فراگیرتر شدن خدمات شهری و راه اندازی فرودگاه با حمایت مسئولان شهرستان و استان اشاره کرد.
' سید جواد ساداتی نژاد با بیان اینکه تپه های هفت هزار ساله سیلک کاشان، حاکی از راه اندازی نخستین مدیریت شهری جامعه بشری در این شهر است، گفت: شهرداران کنونی این خطه از چنین میراثی برخوردارند و مردم انتظار دارند تا شهر به جایگاهی بلند و بالنده تر برسد.
وی افزود: مسائلی مانند ترافیک، تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به حوزه فرهنگ از جمله مواردی است که پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان و شهردار جدید این شهر باید آنها را پیگیری کنند.
نماینده آران و بیدگل و کاشان در مجلس همچنین به راه اندازی کمیسیون معین ماده پنج در این شهر از سوی استاندار اصفهان اشاره کرد و خواستار تفویض اختیار برای ایجاد کارگروه امور زیربنایی معین در این شهرستان شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این مراسم عنوان کرد: شورای دوره چهارم و شهرداری خدمات شایسته ای را ارائه کردند که باید در دوره جدید تداوم یابد اما باتوجه به قرارگرفتن این خطه در مرحله گذار به دوران نوین، شرایط خاصی حاکم شده و شهر با مسائل گوناگونی دست به گریبان است.
' علی رسول زاده ' افزود: ترافیک، آلودگی های جوی، صوتی و بصری، حمل و نقل عمومی و آسیب های اجتماعی از جمله معضل هایی است که باید با برنامه ریزی راهبردی و توجه به اقتضائات، مدیریت و متحول شود.
وی بیان کرد: انتظارهای نابجا از نهاد شهرداری در زمینه توسعه نیز از سوی دیگر باید به واقعیت نزدیک شود زیرا همگان در کنار نقش بی بدیل شهرداری و سازمان های وابسته، برای پیمودن راه پیشرفت کاشان مسئولیت دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تاکید کرد: شهرداری باهزینه مردم اداره می شود و از اینرو باید با استفاده از دیدگاه های کارشناسی الگوی کلان پیشرفت، به کارگیری ملزومات تحقق آن و از همه مهمتر هزینه کردن درست اعتبارات در دستور کار شهرداری قرارگیرد.
کاشان با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری شمال استان اصفهان قرار دارد.
8123 / 2093 ** خبرنگار: محمد ملا حمزه زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.