علی اعتصام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 واحد صنفی شامل رستوران، کارگاه تولید فراورده های لبنی، نانوایی، فروشگاه مواد غذایی، اغذیه فروشی و استخر شنا به دلیل رعایت نکردن مقررات و تکرار تخلف های بهداشتی تابستان امسال در آران و بیدگل پلمب شد.
وی افزود: هفت واحد صنفی نیز بهارامسال در راستای اجرای ماده 13 قانون مربوط به تولید و عرضه مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تعطیل شد و واحدهایی که نسبت به تامین مسائل بهداشتی اقدام کردند، پس از 2 تا هفت روز بازگشایی شدند که نظارت مستمر بر آنها صورت می گیرد.
مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل افزود: بیشتر واحدهای صنفی شهرستان اصول بهداشتی را رعایت می کنند اما هیچ واحد صنفی متخلفی در حاشیه امنیت نیست و این مجموعه اجازه تهدید سلامت شهروندان از سوی افراد سودجو را نخواهد داد.
او همچنین به مصرف کنندگان مواد غذایی توصیه کرد که هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه کرده و در صورت مشاهده محصولات تاریخ مصرف گذشته، مراتب را به شماره 190 سامانه مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گزارش دهند.
شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر - انتشار دهنده : عمادی
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.