به گزارش ایرنا، سردار 'مهدی معصوم بیگی' فرمانده انتظامی استان اصفهان یکشنبه در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: با اعلام مرکز فوریت پلیسی 110، ماموران انتظامی از وقوع سرقت یک دستگاه سواری پژو که کودکی خردسال در آن بود مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی کلیه کلانتری های شهر اصفهان و یگان امداد با اجرای طرح مهار، کلیه نقاط شهر را تحت کنترل و نظارت خود در آوردند.
وی ادامه داد: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید و خودروی سرقت شده و ' مبینا' دختربچه هفت ساله را در یکی از خیابان های شهر اصفهان رها کرد و متواری شد.
سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه کودک توسط یکی از تیم های گشتی پیدا شد بیان داشت: مبینای هفت ساله صحیح و سالم به خانواده اش تحویل داده شد و سارق نیز بزودی دستگیر می شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان این سرقت زمانی رخ داد که پدر بزرگ این کودک سوئیچ خودرو را داخل آن گذاشته و فرصت ارتکاب جرم را برای سارق فراهم کرده بود.
وی به مردم توصیه کرد که با رعایت عوامل پیشگیرانه، فرصت ارتکاب جرم را فراهم نکنند، هیچگاه کودک خردسال خود را در خودرو تنها نگذارند و هنگام ترک خودرو حتی برای لحظه ای، آن را خاموش و قفل کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد.
*این سرقت دیشب(شامگاه شنبه ) درغرب شهر اصفهان در حالی رخ داد که خودرو ی پژو، همراه با سویچ و کودک، برای لحظاتی کنار خیابان رها می شود و سارق از این فرصت کوتاه استفاد کرد.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری*** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.