روزنامه 'اصفهان زیبا' با انتخاب تیتر 'سیل دل سپردگان سرسپرده' با اشاره به استقبال تاریخی اصفهان از پیکر شهید حججی نوشت:انتظارها به سر رسید و پیکر شهید محسن حججی مدافع حرم آل الله روز گذشته پس از روزها چشم انتظاری بعد ازتهران، در اصفهان نیز تشییع شد .
این روزنامه به انتشار تصویر تشییع با شکوه پیکر شهید محسن حججی توسط مردم اصفهان در میدان امام (ره) این شهر در صفحه نخست خود پرداخت.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم با انتشار عکس از حضور گسترده مردم اصفهان در مراسم تشییع با شکوه پیکر شهید حججی با انتخاب تیتر 'حماسه بازگشت' با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید محسن حججی در اصفهان نوشت: 'شهید محسن حججی نگین انگشتری مردم اصفهان شد'.
روزنامه 'سیمای شهر' هم با انتشار عکسی از حضور پرشور مردم اصفهان در آیین تشییع پیکر شهید حججی نوشت: 'سنگ تمام نصف جهان برای یار بی سر آمام حسین(ع) '
این روزنامه می افزاید: پیکر پاک شهید حججی بعد از استقبال با شکوه دیروز در میدان امام (ره) به زادگاهش نجف آباد منتقل شد تا ساعت 8 صبح امروز در نجف آباد تشییع شود.
روزنامه 'نصف جهان' هم با انتخاب تیتر 'خودش آمد ولی سرش هیهات...' نوشت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید حججی ، امروز 8 صبح، نجف آباد.
این روزنامه در صفحه اول خود با انتشار عکسی از استقبال و تشییع پرشور مردم از پیکر شهید حججی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به خانواده شهید حججی، می افزاید: ببینید چه غوغایی در کشور راه افتاده بخاطر شهادت این جوان.
روزنامه 'نسل فردا' هم با انتشار عکس هایی از مراسم تشییع پیکر شهید حججی در اصفهان نوشت: ' حجت خدا در آغوش مردم نصف جهان'
روزنامه 'کیمیای وطن' هم با انتشار عکسی از حضور پر شور مردم اصفهان در مراسم تشییع پیکر شهید حججی با انتخاب تیتر 'غوغای شهید جوان'به استقبال پرشور مردم اصفهان از پیکر مطهر شهید حججی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت: کمتر شهیدی را سراغ داریم این جور خدای متعال او را در چشم همه عزیز کرده باشد.
سایر روزنامه ها و مطبوعات اصفهانی با عناوین و مضامین مشابه خبر استقبال و تشییع پیکر شهید محسن حججی در اصفهان را منتشر کردند.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.