روزنامه 'اصفهان زیبا' با انتخاب تیتر 'اصفهان؛ یک صدا فلسطین' نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
این روزنامه در ادامه افزود: واپسین روزهای رمضان 1396 در اصفهان برای دیگر بار بر جریده تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.
جمعه آخرین ماه مبارک رمضان به مانند دیگر جمعه های آخر این ماه صحنه حضور آگاهانه و پرشور روزه دارانی بود که آرمان فلسطین را یک صدا فریاد زدند.
راهپیمایی رمضان 96 اصفهان با راهپیمایی های سال های گذشته یک تفاوت داشت و آن برگزاری روز قدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر بود.
برای نخستین بار اصفهانی ها که سال های سال در میدان امام خمینی (ره) این روز جهانی را پاس می داشتند، امسال این مراسم در مصلی برگزار شد.
روزنامه 'نسل فردا' هم با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در اصفهان نوشت: 'مردم اصفهان همپای ملت فلسطین' .
این روزنامه در ادامه با انتشار عکس هایی از راهپیمایی مردم اصفهان افزود: گام های استوار مردم اصفهان در راه مبارزه با ظلم و تحقق عدالت در روز قدس و با فریادهای ' القدس لنا' نشان از وفای عهد مردم مسلمان ایران با قدس عزیز برای رسیدن به آرمان' آزادی' دارد.
این روزنامه در ادامه نوشت :همزمان با روز جهانی قدس مردم شهر اصفهان هم صدا و همگام با دیگر مردم ایران، مراسم بزرگداشت این روز را با برگزاری راهپیمایی آغاز کردند.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم با اشاره به برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس در اصفهان نوشت: 'فریاد وحدت امت اسلام در اصفهان پیچید'.
روزنامه 'سیمای شهر' هم با انتشار عکس هایی از راهپیمایی مردم روزه دار اصفهان با اشاره به راهپیمایی روز قدس نوشت: 'وفای به عهد مردم اصفهان برای تحقق آزادی قدس'
این روزنامه در ادامه افزود: حضور اقشار مختلف مردمی مانند کسبه، کارمندان، نظامیان، دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون و نیز عکاسان خبری که تصاویر حضور و وحدت مردم در برابر زیاده خواهان را به نمایش می گذارند، چشم گیر است.
این روزنامه افزود : با وجود گرمای حدود 40 درجه در شهر اصفهان اما مردم روزه دار و خداجوی اصفهان، دست از آرمان خواهی برای تحقق عدالت در جهان برنداشته اند و با حضور خیره کننده خود، مشت محکمی بر دهان اسرائیل و ایادی آنها در منطقه زده اند.
سایر روزنامه ها و مطبوعات اصفهانی با عناوین و مضامین مشابه خبر راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان را منتشر کردند.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.