به گزارش ایرنا، عباس زراعت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درآمدهای اختصاصی این دانشگاه را 120 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: هم اکنون 25 درصد از هزینه های دانشگاه از این محل تامین می شود.
وی تاکید کرد: 20 درصد از این مبلغ برای امور پژوهشی، 40 درصد برای فعالیت های آموزشی و بقیه برای موارد دیگر هزینه خواهد می شود.
وی یکی از برنامه های سیاست راهبردی این دانشگاه را فعالیت های بین المللی با تاکید بر ظرفیت های منطقه بیان کرد و افزود: منطقه کاشان ازظرفیت هایی همچون، انرژی ، اسانس، کویر و دریاچه نمک و دیگر منابع خدادادی برخوردار است که باید سعی کنیم که به نحو احسن از آنها بهره ببریم.
وی همچنین با اشاره به رتبه نخست دانشگاه کاشان در جذب خیران اظهار کرد: این دانشگاه در کارهای پژوهشی وارد عمل شده و تاکنون سه کرسی وقفی بین المللی در این دانشگاه ایجاد شده که این کرسی ها می تواند زمینه بین المللی شدن دانشگاه را فراهم سازند.
زراعت تاسیس شعبه آی سی تی پی و انعقاد تفاهم نامه با 17 دانشگاه بزرگ جهانی را از دیگر فعالیت های بین المللی دانشگاه برشمرد و افزود: مقرر شده آزمایشگاه بین المللی باستان شناسی و همچنین مدیریت رصدخانه بین المللی در این دانشگاه راه اندازی شود.
هم اکنون بیش از هفت هزار و 700 دانشجوی دختر و پسر در حدود 200 رشته گرایش در سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.