به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر عصر سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، «مرتضی تبریزی» در دقیقه 53 برای تیم ذوب آهن و «محمدحسین کنعانی زادگان» در دقیقه 82 برای تیم سایپا گلزنی کردند.
حضور قلعه نویی بر روی نیمکت تیم ذوب آهن اصفهان از یک سو و دایی در تیم سایپا از سوی دیگر، دیدار این دو تیم را به یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هشتم تبدیل کرد و حاشیه های این دیدار از متن آن بیشتر بود.
بازیکنان دو تیم در نیمه نخست این دیدار بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته و هرچند به دفعات حملاتی برروی دروازه حریف طراحی کردند اما تلاش آنان برای گلزنی نتیجه ای دربر نداشت و بازیکنان با همین نتیجه زمین را ترک کردند و به رختکن رفتند.
قلعه نویی که به هیچ وجه از کسب نتیجه تساوی درخانه آن هم مقابل تیم سایپا راضی نبود، درترکیب تیم تغییراتی ایجاد کرد بیع عطایا» هافبک لبنانی خود را به جای «اسماعیل شریفات»به زمین فرستاد، تعویض طلایی که نتیجه داد و به دنبال این تعویض تیمش دردقیقه 53 به گل رسید.
در این دقیقه حرکت انفرادی عطایا و پاس زیبای این بازیکن برای مهاجمان ذوب آهن با دفع ناقص مدافعان سایپا مواجه و توپ به تبریزی رسید و او در موقعیت تک به تک با «محمدرضا اخباری» دروازه بان تیم سایپا قرار گرفت و دروازه سنگربان این تیم را باز کرد.
در ادامه علی دایی نیز دست به کار شد و در فاصله کمتر از 10دقیقه هر سه تعویض خود را انجام داد و آرش رضاوند ،علی قلی زاده و محمد عباس زاده را به ترتیب جایگزین روزبه شاه علی دوست، مهدی ترابی و محمدرضا سلیمانی نمود تا ضمن جلوگیری از شکست حداقل به کسب تساوی دراین دیدار امیدوار شود که اینگونه نیز شد.
در ادامه حملات متعدد بازیکنان تیم سایپا، یکی از بهترین توپ های ارسالی هافبک های هجومی این تیم دردقیقه 82 به کنعانی زادگان رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه «رشید مظاهری» را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
در دقایق پایانی بازیکنان دو تیم سعی در حفظ نتیجه داشتند ازاین رو توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بریک تمام شود.
تیم ذوب آهن با کسب یک امتیاز از این دیدار 11 امتیازی شد و درهمان رده ششم باقی ماند و تیم سایپا نیز با 12 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی این لیگ جای گرفت.
ترکیب ذوب آهن اصفهان:
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی سوارز.
ترکیب تیم سایپا:
محمدرضا اخباری، رضا علیاری، روزبه شاه علیدوست، حسین کنعانی‌زادگان، محمد دانشگر، امید خالدی، ایوب کلانتری، مهدی ترابی، رضا جعفری، حامد شیری، محمد سلیمانی اصل.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار را به «سید مهدی سیدعلی» سپرده بود و این داور به استنلی کی روش و حمید بوحمدان بازیکنان تیم ذوب آهن و امیدخالدی بازیکن تیم سایپا به دلیل انجام خطا برروی بازیکن تیم حریف کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
ورزشی.**9144**1368 / اکبری : بازنشر : سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.