مجید باقری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشترین حجم پرونده های قضایی شهرستان تیران و کرون مربوط به تصادفات و سرقت به ویژه سرقت احشام است.
وی بیان کرد:درخصوص سرقت احشام که توسط افراد غریبه انجام می شود کشف جرم و دستگیری سارقان برای ماموران پلیس سخت است و با راه اندازی ایستگاه بازرسی و امنیت رصد ترددها و نا امن کردن جاده برای مجرمان لازم است.
رئیس دادگستری شهرستان تیران و کرون افزود: استقرار پلیس در سطح جاده و کنترل تردد ها و بازرسی خودروهای مشکوک برای کشف جرم و انهدام باندهای مجرمان ضروری است و باید مسئولان انتظامی، مسئولان محلی و استانی تدبیر لازم برای راه اندازی این پاسگاه را انجام دهند.
وی با اشاره به دیگر پرونده های قضایی در این شهرستان خاطرنشان کرد: نبود نظارت بر صنف نمایشگاه داران خودرو و حرکت در یک مسیر غلط منجر به تشکیل پرونده های قضایی پیوسته در این خصوص شد که بسیاری از وقت دادسرا مشغول به رسیدگی به این پرونده ها است که اگر مسیر نظارت و کار این صنف در گذشته مورد بررسی و نظارت بود از وقوع چنین تخلفاتی جلوگیری می شد.
قربانی یادآوری کرد: هم اینک با برگزاری جلسه آموزشی و نظارت بر فعالیت های این صنف از وقوع تخلف در مسیر فعالیت آن ها جلوگیری شده است.
وی اضافه کرد: در زمینه اجرای پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر تیران، بیش از 50 پرونده قضایی تشکیل شده که این موضوع نیز موجب افزایش حجم پرونده های قضایی و درگیری وقت زیاد دادسرا شده است.
طرح احداث تصفیه خانه تیران و کرون در حریم روستای نهضت آباد با اعتراض ساکنان این روستا متوقف شده است.
شهرستان تیران وکرون دارای 735 کیلومتر راه است.
شهرستان تیران و کرون با توجه موقعیت جغرافیایی و گردشگری و قرارگرفتن در مسیر جاده های غرب اصفهان، استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری میزان تردد بالای تردد ها در جاده ها را دارد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده انتشاردهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.