به گزارش ایرنا، در این جلسه، پس از شمارش آراء مأخوذه، 'عباس جلالی' به عنوان رئیس و 'مجتبی محسنی' نیز به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان و 'حسن علی مبینی نژاد' نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان، انتخاب شدند.
معاون استاندار و فرماندار اصفهان در این جلسه با اشاره به وظایف مؤثر و راهگشای شورای اسلامی شهرستان در اداره امور شهرستان گفت: ارائه پیشنهادها در زمینه های توسعه شهرستان در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی به دستگاه های ذیربط و کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان، نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورا، تصویب، اصلاح و تفریق بودجه دبیرخانه شورای شهرستان ازجمله وظایف شورای اسلامی شهرستان است.
احمد رضوانی با بیان اینکه نیت و هدف اصلی منتخبان شوراهای اسلامی خدمت به مردم است، افزود: شوراها در عرصه خدمت به مردم باید پیگیر سیاست های دولت تدبیر و امید باشند و از هرگونه نگرش حزبی و جناحی اجتناب کنند.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه ما موظف به اجرای قانون هستیم، گفت: انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان باید براساس قانون و آراء ماخوذه باشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ازخود گذشتگی ها و دلاور مردی های رزمندگان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است.
فرماندار اصفهان افزود: امنیت و آرامش کنونی کشور، مرهون خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری های خانواده های آنان است.
شوراهای اسلامی در 107 شهر استان اصفهان تشکیل شده است.
پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان اصفهان از 12 شهریور امسال کار خود را آغاز کرده اند.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.