*** کنفرانس و نشست علمی 'جایگاه و چالش های ادغام سازی در ناتوانی ها' با همکاری مرکز روان تنی پژوهشکده طب عملکردی و دانشگاه هامبورگ آلمان در تالار زیتون مرکز مطالعات آموزش پزشکی EDC، برگزار می شود.
افکار و هیجان‌های آدمی، نحوه واکنش‌دهی وی را تغییر می‌دهد. یکی از واکنش‌های بدنی انسان، بیماری است و ما از این مساله غافل هستیم که بیماری‌های جسمانی نظیر زخم معده، بیماری قلبی و عروقی و آسم ممکن است تحت تأثیر افکار و احساسات قرار گیرند.
شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد، مدت و شاید حتی وقوع این نوع بیماری‌ها می‌تواند تحت تأثیر حالت‌های روانی مبتلایان به آنها قرار گیرد. چنین اختلالی، اختلال روان‌تنی یا اختلال سایکوسوماتیک و یا اختلال پسیکوسوماتیک نام دارد و به صورت اختلال بدنی که تحت تأثیر ذهن قرار دارد یا در شدیدترین حالت، توسط ذهن ایجاد می‌شود، تعریف شده است.

*** نشست خبری سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در سالن ابوالفتحی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تشکیل می شود.

*** ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در محل تالار شورا واقع در شهرداری مرکزی اصفهان برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.