روزنامه 'نسل فردا' در مطلبی با عنوان ' اصفهان پل ایران در تعامل با جهان است' با اشاره به دیدار شهردار منتخب اصفهان با معاون اقتصادی شهردار فرایبورگ نوشت: خوشحال هستیم که توانسته ایم شهری چون فرایبورگ در آلمان را بعنوان شهر خواهر خوانده خود انتخاب کنیم.
قدرت الله نوروزی با بیان اینکه گردشگری اولویت اول من در اصفهان است گفت:اما باید برای اجرای آن ابتدا مساله محیط زیست و حمل و نقل را مورد توجه قرار دادکه خوشبختانه کشور و شهر شما دارای این توانمندی ها است و امیدوارم با تعامل با یکدیگر این برنامه ها را بهتر جلو ببریم .
معاون اقتصادی شهردار فرایبورگ هم در این دیدار گفت: تقویت روابط خواهر خواندگی اصفهان و فرایبورگ را دنبال می کنم.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان '11 قرض الحسنه مجاز در اصفهان' نوشت: بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی از میان همه قرض الحسنه های کشور تنها 52 موسسه مجوز لازم را از این بانک دریافت کرده اند.
این روزنامه افزود: از میان 52 موسسه، 11 قرض الحسنه در استان اصفهان دارای مجوز بانک مرکزی هستند، از میان این تعداد نیز تنها چهار قرض الحسنه در شهر اصفهان مجوز بانک مرکزی دارند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان نوشت: 50 اکیپ دو نفره به مناسبت ایام ماه محرم و صفر کار نظارت و بازرسی بر هیئت های مذهبی را بر عهده دارند.
مهدی رفیعی با اشاره به اینکه قبل از محرم دوره های آموزشی برای هیات های مذهبی و متولیان مساجد برگزار شد افزود: در این ایام نظارت و بازرسی روی مساجد، ایستگاه های صلواتی و بهداشت مواد غذایی صورت می گیرد.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی با عنوان ' وجود 12 هزار چاه غیر مجاز در استان اصفهان' به نقل از استاندار اصفهان نوشت: سال گذشته بیش از 2 هزار چاه در استان مسدود شده است.
رسول زرگرپور افزود: در حال حاضر بیش از 12 هزار چاه غیر مجاز در استان اصفهان وجود دارد که بدنبال مسدود کردن این چاه ها هستیم.
وی با بیان اینکه با جدیت بدنبال مسدود کردن این چاه ها هستیم اظهار کرد: اولویت اول ما آن دسته از چاه هایی است که در بستر رودخانه زاینده رود است.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'علت تاخیر در صدور حکم شهردار اصفهان را نمی دانیم'به نقل از نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: حکم شهردار اصفهان هنوز صادر نشده است و ما نیز علت تاخیر در صدور حکم را نمی دانیم.
علیرضا نصر اصفهانی با بیان اینکه بنا بر اخبار غیر رسمی قرار است حکم شهردار اصفهان تا پنجشنبه هفته جاری (امروز) صادر شود افزود: می دانیم که مانعی برای صدور حکم وجود ندارد و اذعان می کنند که این حکم در نوبت صدور قرار دارد.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان نوشت:متاسفانه این روزها قیمت گوشت قرمز به صورت ساعتی تعیین می شود و پیش بینی نرخ آن برای فردا وجود ندارد.
رضا انصاری افزود: اتحادیه و همچنین شرکت گوشت استان اصفهان برای ایام محرم گوشت قرمز را برای هیات های مذهبی، مساجد و افرادی که نذری دارند با نرخ کیلویی 38 هزارتومان توزیع می کند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'حساب کشی اشتغالی از دستگاههای اجرایی' به نقل از استاندار اصفهان نوشت: دستگاه هایی که کمتر از 50 درصد تحقق اشتغال داشته اند باید تا 10 روز آینده دلایل و توجیهات خود را اعلام کنند.
ریال زرگرپور افزود: 4 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای توسعه اشتغال های خرد و متوسط در استان اصفهان در نظر گرفته شده است.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان نوشت: برای توسعه صنعت گردشگری و هتلداری نیازمند جذب سرمایه به خصوص از طریق بورس هستیم.
مهدی نریمانی افزود: عمده هتل های ما مربوط به بخش خصوصی هستند و ممکن است تمایلی بهرای ورود به بازار سرمایه نداشته باشند .
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.