*** اولین همایش ملی 'اُستئوآرتریت: از تحقیق تا بالین' به مدت سه روز توسط گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مجموعه همایش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
آرتروز یا اُستئوآرتریت (Osteoarthritis) بیماری بسیار شایعی است که در تمام مناطق جغرافیایی دیده می‌شود. به این بیماری، ورم مفاصل و استخوان‌ها و آماس مفصلی‌استخوانی هم گفته می‌شود.
محورهای این کنگره استراتژی های پیشگیری و بهداشت، کیفیت و سبک زندگی، سلامت روان، فعالیت سالم، ارگونومی و محیط کار، پاتوژنز، ریسک فاکتورها و تشخیص، اپیدمیولوژی، ژنتیک، ایمنی شناسی، بیومکانیک، تصویربرداری پزشکی و نانوتکنولوژی در تشخیص است.

*** گردهمایی مفسران قرآن کریم و روحانیان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم با حضور ۱۵۰ نفر از مفسرآن قرآن‌کریم در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.
شروع یا روز اول ماه محرم سال 1439 قمری برابر با روز جمعه 31 شهریور 1396 خورشیدی و مصادف با 22 سپتامبر 2017 میلادی است.

*** نشست خبری موسسه خیریه فرهنگی مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان به منظور اطلاع رسانی پیرامون ساخت مسجد در مناطق محروم فاقد مسجد، در مجتمع مطبوعاتی اصفهان تشکیل می شود.

*** مراسم افتتاحیه 'ستاد مهر' شهر اصفهان با شعار 'خدا به همراه تو،شهر هوادار تو' روبروی درب ورودی گلستان شهدا برپا می شود.
'ستاد مهر' شهر اصفهان، متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، پلیس راهور و سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی اصفهان است.
این ستاد از پنج سال گذشته برای ارتقای فرهنگ ترافیک، بهینه سازی، ساماندهی، مدیریت و نظارت بر ترافیک، افزایش کیفیت و ارتقای ظرفیت جابه جایی سیستم حمل و نقل عمومی، مدیریت و نظارت ویژه بر مسیر و ایستگاه های BRT، تامین امنیت تردد دانش آموزان و دانشجویان در خیابان های شهر اصفهان در روزهای نخستین آغاز سال تحصیلی تلاش می کند.

*** جلسه 'کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان اصفهان' در سالن جلسات فرمانداری اصفهان تشکیل می شود.
علائم حیاتی یک جامعه به وقایع تولد، ازدواج، طلاق و فوت بستگی دارد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.