به گزارش ایرنا، احمد آذین عصر روز یکشنبه در آئین معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی نطنز اظهار کرد: مدیریت فرهنگی این دانشگاه اصل را باید بر پایه ارزش‌ها قرار داده و بقیه مسائل علمی، اقتصادی و سیاسی را مبنای آن پیگیری کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما ارزشی و ولایتمدار است، تاکید کرد: اسلامی واقعی و ارزش مدار را باید برای دانشجویان معرفی کنیم.
آذین با توجه به مشکل بیکاری در جامعه، ایجاد رشته‌های کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی را از جمله اولویت های کاری دانشگاه برشمرد و افزود: اقتصاد دانش‌بنیان جزو دانایی است که باید دانشگاه به سمت آن حرکت کند.
به گفته وی، در مدیریت جهادی می‌طلبد که مدیر ایثار و از خودگذشتگی از خود نشان دهد و در عرصه دانش تلاش کند چون محور اصلی قدرت، دانایی است و محل خیزش دانایی نیز دانشگاه است که تولید قدرت و ثروت می‌کند.
وی همچنین تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به فکر تامین منابع مالی به غیر از شهریه‌ها بینیدیشد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.
در این آئین از خدمات یک ساله حسین زینلی تجلیل و سید رضا شریعت زاده تکیه به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی نطنز معرفی شد.
850 نفر دانشجو در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز مشغول به تحصیل هستند.
7430/6136 خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.