*** مراسم افتتاح رسمی پانزدهمین اجلاس بین‌ المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با شعار «هیات حسینی، منادیان گفتمان انقلابی و تفکر اسلامی» با حضور بیش از یکهزار مداح و پیرغلام حضرت اباعبدلله الحسین(ع) از سراسر کشور و از ۴۰ کشور خارجی از پنج قاره جهان در سالن کوثر اصفهان برگزار می‌ شود.
این اجلاس سال گذشته در بندرعباس برگزار شد و پرچم این اجلاس به اصفهان به عنوان میزبان سال ۹۶ تقدیم شد.
امسال نیز این پرچم قرار است به استاندار لرستان به عنوان میزبان سال آینده این اجلاس تقدیم شود.
اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هرساله با حضور مداحان، واعظان و خادمان حسینی و مردم شریف کشور قبل از آغاز ماه محرم در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود.

*** هفدهمین همایش کشوری 'بیماری های مغز و اعصاب کودکان' در مرکز همایش های های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگار می شود.
این همایش توسط انجمن اعصاب کودکان ایران و گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا می شود.
محورهای اصلی این همایش نروایمونولوژی، انسفالوپاتی، فلج شل، صرع و اختلال رشد وتکامل عصبی است.

*** اولین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح می شود.
در این نمایشگاه، 93 مشارکت کننده از استان های یزد، اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در سه سالن نمایشگاهی به ارائه محصولات و خدمات خود در بخش های خودرو و موتورسیکلت، لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، بانک، شرکت های لیزینگ و بیمه، رایانه و لوازم الکترونیک می پردازند.
این نمایشگاه تا روز 26 شهریورماه سالجاری ادامه دارد.

*** مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دستی در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شده و پس از آن نمایشگاه به صورت رسمی درکاخ موزه چهلستون شروع به کار می کند.
این نمایشگاه بمناسبت دومین سال انتخاب شهر تاریخی اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی با حضور نمایندگانی از ۳۰ استان کشور و در قالب ۱۵۰ غرفه صنایع دستی برگزار می شود و تا ۲۷ شهریورماه سالجاری ادامه دارد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.