**محمد شریفی، رئیس اداره نظارت و بهره برداری تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: حدود 50 هزار نفر توسط تعاونی های فعال در این استان مشغول به کار شده اند.

**سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک گروه بزرگ جعل کننده بیمه نامه خودرو که به یکی از نمایندگی های بیمه خسارت بسیاری وارد کرده بود، خبر داد.

**رسول زرگرپور، استاندار اصفهان گفت: این استان با پرداخت سالیانه 380 هزار میلیارد ریال، بیشترین مالیات را پرداخت می کند اما برای دریافت بودجه و منابع مالی در آخرین ردیف خرانه دولت قرار دارد.

** یک قلاده توله شیر ماده که در باغی در اطراف شهر اصفهان نگهداری می شد ، کشف و ضبط شد.

** گیتی صادقیان، رئیس مرکز تحقیقات پوست و سالک اصفهان گفت: افرادی که مراقبت پوستی از آنها از دوران کودکی صورت گرفته است در زمان بزرگسالی نسبت به دیگران 75 درصد کمتر دچار سرطان و بیماری های پوستی می شوند.

**محمد جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است خط یک قطار شهری اصفهان تا پایان سال تکمیل شده و به ایستگاه دفاع مقدس واقع در ترمینال صفه برسد.

**سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: افزایش رشد اقتصادی منوط به امنیت پایدار جامعه است و نیروی انتظامی مسئولیت تامین امنیت کشور را برعهده دارد.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خواهان ساماندهی شبکه بانکی ، افزایش نظارت بانک مرکزی بر بانک های خصوصی و کاهش شمار بانک ها شد.

گ/6994/ 2093 **خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.