به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی روز چهارشنبه به نقل از سردار ' مهدی معصوم بیگی ' افزود: تعامل، انسجام و همکاری موثر این دو مجموعه موجب امنیت پایدار، کنترل و کاهش جرم در جامعه خواهد شد.
وی در دیدار رئیس دادگستری کل استان اصفهان اظهارکرد: تعامل و انسجام نیروی انتظامی و دستگاه قضا میزان وقوع جرم را در جامعه کاهش می دهد و باعث افزایش پیشگیری و رضایتمندی مردم می شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: پشتیبانی و حمایت قاطع دستگاه قضایی از نیروی انتظامی باعث اقتدار این نیرو شده و می تواند پیام هشداری برای تمام مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم باشد.
سردار معصوم بیگی با تقدیر از همکاری و همراهی مسئولان قضایی در انجام بهتر طرح ها و ماموریت های نیروی انتظامی افزود: رسیدگی سریع و بموقع به پرونده های قضایی، اجرای احکام قاطع و محکم علیه مجرمان و خلافکاران و حمایت مقامات قضایی استان اصفهان از نیروهای انتظامی باعث ایجاد امنیت بالا در استان شده است.
رئیس دادگستری کل استان اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی قوی، ضامن اجرای احکام قضایی است بر حمایت کامل دستگاه قضایی از ماموریت های این نیرو تاکید کرد.
احمد خسروی وفا افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مکمل یکدیگرند و برقراری امنیت و عدالت اجتماعی بدون هماهنگی و تعامل این دو بخش امکانپذیر نیست.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی قدرتمند، ضامن اجرای احکام قضایی است، افزود: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است زیرا هرچقدر این نیرو با صلابت و با قدرت در مقابل قانون شکنان بایستد و اجازه تعرض به حقوق مردم را به آنها ندهد، دستگاه قضایی نیز در حفظ حقوق شهروندان بهتر و موفق تر عمل می کند.
خسروی وفا با بیان اینکه تاکنون همکاری خوبی بین این دو مجموعه تاثیرگذار برقرار بوده است، بر افزایش حداکثری این همکاری ها تاکید کرد.
وی با بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی دست برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از استان اصفهان کوتاه خواهد شد، گفت: دستگاه قضایی استان مطابق با قوانین و مقررات موجود از ماموریت نیروی انتظامی بویژه برخورد قاطع و ضربتی با افراد شرور و اراذل و اوباش حمایت می کند.
سردار مهدی معصوم بیگی بتازگی با حکم فرمانده نیروی انتظامی (ناجا ) به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان منصوب شد.
پیش از وی سردار عبدالرضا آقاخانی مسئولیت فرماندهی انتظامی استان اصفهان را عهده دار بود.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.