به گزارش ایرنا، ' مجتبی ناجی ' روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح 2 مرکز خدمات مشاوره اجتماعی تخصصی تحصیلی و تربیتی در کاشان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متخصصان روان شناسی و مشاوره در این مرکزها به گروه های هدف و داوطلبانی که برای دریافت خدمات مشاوره مراجعه می کنند، خدمات ارائه می دهند.
وی افزود: خانواده هایی با بضاعت اندک مالی و خانوارهایی که توان تامین تعرفه های درمانی را ندارند از حمایت مالی سازمان بهزیستی برای دریافت خدمات روان شناختی برخوردارند.
ناجی خاطرنشان کرد: افزون بر ارائه مشاوره های فردی، نشست های آموزشی نیز برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب کارگاه های آموزشی نیز برای این خانواده ها برگزار می شود.
وی آموزش مهارت های زندگی، فرزند پروری و مشاوره پیش از ازدواج را سه کارگاه آموزشی ازجمله این نشست ها بیان کرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از بروز طلاق هدف برگزاری این کارگاههای آموزشی است.
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: 23 مرکز مشاوره سازمان نظام روان شناسی نیز افزون بر 170 مرکز مشاوره یاد شده در سطح این استان فعالیت می کنند.
مرکز خدمات مشاوره‌ای اجتماعی تخصصی ازدواج و روان درمانی خانواده ذهن آگاه، مرکز خدمات مشاوره اجتماعی تخصصی تحصیلی و تربیتی باور نو و موسسه جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی بهار قائم کاشان با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان به بهره برداری رسید.
در مجموع برای اجرای این سه طرح در مکان استیجاری توسط بخش خصوصی افزون بر 260 میلیون ریال هزینه شده است.
افزون بر 12 هزار نفر در شهرستان کاشان از خدمت سازمان بهزیستی بهره مند هستند.
6136/ 2093 ** خبرنگار : یوسف صائب ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.