به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران افزود: مدعیان حقوق بشر هرگونه که بتوانند به مردم دنیا ظلم می کنند و در برابر این همه ظلم خود کشور ایران را تروریست می خواند و نسبت به ظلم خود پاسخگونیستند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به آلوده سازی آب یمن به بیماری وبا توسط آل سعود به پشتوانه دولت آمریکا، اظهارکرد: مرگ خاموش که کشور یمن را فراگرفته نمونه ای از ظلم و ستم آن ها است که در کنار کشتار افراد به وسیله تجهیزات نظامی انجام می شود.
وی اضافه کرد:دولت های استکباری و ظالم مانند آمریکا، اسرائیل و آل سعود ناجوانمردانه بر مردم دنیا می تازند که نمونه بارز آن ظلم و ستم و کشتار مردم یمن است اما سازمان ملل هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.
وی به روز کارمند و هفته دولت اشاره کرد و گفت: پرداخت حقوق به چهارمیلیون کارمند کشور در حد متوسط و در مرز خط فقر است و تعداد معدودی از کارکنان دولت حقوق های نجومی می گیرند که نسبت به رفع این مشکل اقدام شده است.
حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: پرداخت حقوق کارگران و کارمندان دولت با تاخیر انجام می شود و در پرداخت حقوق کارگران برخی از سازمان ها مانند راهداری استان اصفهان و شهرداری تیران تاخیر زیادی دارد که این تاخیر طولانی در پرداخت حقوق کارگران شرم آور است.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد
7131 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.