به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها در اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه‌ای، هر بار خبری است از شروع یک کسب و کار آنلاین جدید. از روز دوشنبه 16 مرداد نیز، چیلیوری پس از تهران، مشهد و کرج، به اصفهان رسید تا کاربران اصفهانی بتوانند راحت و آنلاین، غذا سفارش بدهند. کاربران اصفهانی می‌توانند اپلیکیشن اندروید چیلیوری را از کافه بازار یا گوگل‌پلی دانلود کرده و یا از طریق سایت chilivery.com سفارش خود را به ثبت برسانند. همچنین نرم افزار چیلیوری برای کاربرانی که از سیستم عامل iOS و گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند نیز در دسترس است. 

تقریبا می‌توان گفت چیلیوری همه روزه پیشنهاداتی از 30 تا 90 درصد تخفیف برای کاربران آماده دارد. به مناسبت آغاز فعالیت چیلیوری در اصفهان، از 16 تا 27 مرداد کاربران چیلیوری می‌توانند اولین سفارش خود در اصفهان را با 50 درصد تخفیف تا 20,000 تومان سفارش به ثبت برسانند. به این منظور پس از ثبت نام و در هنگام ثبت سفارش با وارد کردن کد تخفیف: ChiliEsfehoon از این تخفیف بهره‌مند شوند.

این روزها شاهد آنلاین شدن خیلی از اتفاقاتی هستیم که تا چندی پیش آفلاین یا به قولی سنتی صورت می‌گرفت. شاید به نوعی بتوان گفت با روندی که زندگی هایمان با آن رو به رو شده، ناگزیر از چنین تغییری هستیم. دیگر شاید وقت آن را نداشته باشیم که هر کاری را خودمان از صفر شروع کنیم و پیگیری هر کدام را به تنهایی انجام دهیم. به همین دلیل است که روز به روز خبر به کار افتادن یک کسب و کار الکترونیکی جدید را می‌شنویم. با گسترش نفوذ اینترنت و گوشی‌های هوشمند از طرفی، و پیدایش نیاز از سمت مشتری در طرف دیگر، زمینه برای شکوفایی این قبیل تجارت‌های آنلاین مهیا می‌شود.

چیلیوری با تمرکز بر روی سفارش غذا و پس از تجربه درخشان نت برگ در بازار کسب و کارهای الکترونیک، با برند چیلیوری شروع به فعالیت نمود و در طول یک سال و نیم گذشته روزهای طلایی بسیاری را پشت سر گذاشته است. این شرکت با تمرکز بر روی سفارش غذا و گسترش این زمینه از زندگی به حوزه آنلاین، خدمتی جدید را در اختیار مشتریان قرار داده است.

تا پیش از ظهور پدیده سفارش آنلاین غذا در ایران، سفارش تلفنی از رستوران‌ها تا حدی مرسوم شده بود. کاربر باید این شانس را داشت که قبلا به یکی از رستوران‌های اطراف خود رفته و آن زمان یادش بوده باشد که تراکت منو را با خود به خانه بیاورد. یا اخیرا بعضی از رستوران‌ها تراکتشان را به در و دیوارهای کوچه می‌زنند. باید یکی را از دیوار جدا می‌کرد و در خانه به درب یخچال می‌چسباند. تا اینجا فقط قضیه برای یک رستوران انجام شده است و اگر می‌خواست که حق انتخاب داشته باشد، باید برای چند رستوران دیگر نیز این کار را تکرار می‌کرد.

در بهترین حالت کاربر پنج یا شش منوی رستوران در خانه داشت. حالا فرض کنید که روزی رسیده که قصد داشت که غذا سفارش دهد. باید تک به تک سراغ این منوها برود و بدون اینکه در مورد جزئیات هر غذا چیزی بداند اقدام به سفارش دادن بکند. اغلب اوقات هم یا شماره تلفن رستوران عوض شده، یا منو تغییر کرده، یا چیزی که او می‌خواهد را تمام کرده‌اند و مجبور است همان جا پشت تلفن و با عجله یک گزینه دیگر را انتخاب کند.

چیلیوری با شناخت مشکلات سفارش سنتی غذا و فراهم کردن راه‌حل‌هایی، سفارش غذا را آنلاین کرده است. دیگر نیازی به حفظ کردن شماره تلفن رستوران‌ها و نگهداری منو و تراکت آن‌ها در خانه نیست. کاربر به راحتی می‌تواند با وارد کردن محدوده سکونت خود یا انتخاب آن از طریق مکان یاب خودکار نرم‌افزار، تمامی رستوران‌های اطراف خود را ببیند. به همین خاطر حق انتخاب بسیار بالاتری برای کاربر فراهم شده است.

در مرحله سفارش نیز سعی شده است تا بیشترین حد ممکن، سفارش دادن آسان و دقیق‌تر شده باشد. کاربر می‌تواند عکس غذا و محتویات آن را ببیند. اگر غذایی تمام شده باشد، با نوشته‌ی قرمز رنگ «تمام شد» پیش از سفارش مطلع خواهد شد. خواندن نظرات دیگر کاربران پیش از سفارش به کاربر کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشد. همه‌ی این موارد در اپلیکیشن و سایت چیلیوری لحاظ شده است و به راحتی چند کلیک می‌توان سفارش آنلاین غذا را تجربه کرد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716532
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.