به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان با پاسداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در مرداد سال 58 به امامت آیت الله سید محمد طالقانی ابراز کرد: نماز جمعه یکی از عنایت های ویژه خداوند متعال به امت اسلامی است چون با وجود مشترک بودن برخی عبادت ها با سایر ادیان اما سندی در مورد وجود این آئین عبادی سیاسی در آن ادیان نیست و به عبارت دیگر نماز جمعه ویژه پیامبر آخرالزمان بوده و یک نعمت است.
وی یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس میعادگاه های نماز جمعه محل ستاد پشتیبانی جنگ، اجتماع و اعزام رزمندگان به سوی جبهه ها بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران گفت: «ترامپ» رئیس جمهوری نا متعادل آمریکا باید از سلف ناصالح خود بیاموزد که چگونه هیچکدام از آن ها درمقابل سد آهنین اراده ملت ایران هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
وی تاکید کرد: ملت ایران با اعتقاد راسخ و تکیه بر وعده های خداوند سبحان، هم چنان راه خود را تا پیروزی نهایی و نزول نصرت الهی ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به اعزام زائران به سرزمین وحی ابراز امیدواری کرد دولت سعودی به تعهدات خود عمل کند و حجاج ایران با کرامت و حرمت مناسک را حج را انجام داده و به سلامت به آغوش خانواده بازگردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری جنایت های فرقه بودایی درکشور میانمار واقع درجنوب شرقی آسیا را نیز یادآور شد و افزود: مسلمانان این کشور تحت ستم و جنایت قرار دارند، کشتار بی رحمانه، تخریب و آتش زدن منازل در سایه دولت و ارتش این کشور انجام می شود.
آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: متاسفانه سازمان های مدعی حقوق بشر هیچ واکنش و اقدامی برای نجات مسلمانان میانمار انجام نداده اند.
وی همچنین با اشاره به لغو بازرسی و کنترل مسجد الاقصی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی افزود: این عقب نشینی صهیویستها نتیجه مقاومت و مبارزه بی امان و سرسختانه مردم مظلوم فلسطین بود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irna_kashan / https://telegram.me/irna_kashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.