*** دفتر ' حمایت از ملت فلسطین ' در اصفهان با سخنرانی زهرا مصطفوی افتتاح می شود.
در آستانه روز جهانی قدس سال ۱۳۷۹، جمعیت دفاع از ملت فلسطین به همت گروهی از افراد دلسوز و علاقه مند به مسائل کشور فلسطین آغاز به کار کرد.
طبق ماده سوم اساسنامه ، رسالت جمعیت در راستای پیگیری مطالبات مردم فلسطین در مجامع بین المللی برای احقاق حقوق مادی و معنوی ملت فلسطین و محاکمه جنایتکاران صهیونیست در مجامع صالحه و مقابله با توطئه های صهیونیسم جهانی و حامیان بین المللی آن به ویژه دولت آمریکا ست .
زهرا مصطفوی رییس و دبیرکل این جمعیت است.

*** نمایشگاه و مراسم تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین ' جشنواره ملی صنایع دستی رضوی ' در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
همزمان با دهه کرامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دوازدهمین دوره جشنواره ملی صنایع دستی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) را در دو بخش صنایع دستی چوبی و صنایع دستی فلزی برگزار کرد.
این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی با ارسال آثار در دو بخش صنایع دستی چوبی در بخش‌های معرق کاری، منبت کاری و نازک کاری چوب و در بخش صنایع دستی فلزی در بخش‌های شبکه بری فلز، قلمزنی(ریز قلم و سیاه قلم) و قلمزنی برجسته برگزار شد.
محورهای این جشنواره احادیث رضوی، سبک زندگی و سیره رضوی، نماز طلب باران، مناظره با پیروان ادیان توحیدی و دانشمندان، نماز عید فطر، حدیث سلسله الذهب، حرم رضوی، القاب حضرت، شهادت حضرت امام رضا(علیه السلام)، کاروان‌ها و زائران پیاده، جاده ولایت(از شلمچه تا توس) و حضور امامزادگان در ایران بود.

*** طرح پیوند آسمانی با برگزاری مراسم برای 100 زوج ناشنوا در سالن اجتماعات مقبره علامه مجلسی (ره) اجرا می شود.
هدف از اجرای طرح پیوند آسمانی اتخاذ شیوه یکسان در اجرای نیات مرتبط با ازدواج است ، همچنین این طرح باعث ایجاد رویه ای واحد در عمل به نیات مرتبط با ازدواج شده و از اعمال سلیقه ها جلوگیری می شود.

*** پروژه مشارکتی نگین شهر در قالب شصت و پنجمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» به بهره برداری می رسد و نشان نقره ای مشارکت های شهرداری اصفهان به این پروژه اعطا می شود.
پروژه نگین شهر با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع با مشارکت شهرداری اصفهان و عمران مسکن ایران و شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان ساخته شده است. در این پروژه آورده شهرداری اصفهان، زمین و عوارض و آورده سرمایه گذاران طراحی و ساخت بوده است.

*** پنجمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن با حضور 120 مشارکت کننده در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح می شود.
این نمایشگاه در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده و نمایندگان استان های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز، همدان، خراسان رضوی و فارس در آن حضور دارند.
در این نمایشگاه انواع تخت، کمد، مبلمان و سرویس خواب عرضه می شود و همچنین مجموعه های مربوط به دکوراسیون داخلی و آموزش معماری در این نمایشگاه حضور دارد.
پنجمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن تا 8 مرداد ماه سالجاری دایر است.


****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.