روزنامه ' اصفهان زیبا ' در مطلبی با عنوان ' اولتیماتوم اشتغالی استاندار ' نوشت: استاندار اصفهان که سال گذشته، طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار را زمینه ساز اجرای یک سوم تعهد اشتغال استان عنوان کرده بود، با تعیین ضرب الاجل یک هفته ای دستگاه های اجرایی را ملزم به اعلام جمع بندی نهایی در خصوص این طرح کرد.
رسول زرگرپور از نرخ 14.6 درصدی بیکاری استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این نرخ 2.2 درصد بیشتر از کشوراست.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس کل دادگستری استان اصفهان نوشت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اصفهان یک جاعل حرفه ای دستگیر شد.
احمد خسروی وفا افزود: نامبرده بیش ازهزار برگ اوراق جعلی که مربوط به نهادهای مختلف از جمله دستگاه قضایی، سازمان ثبت احوال، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، آموزش و پرورش و وزارت صنعت، معدن و تجارت بود را مورد استفاده قرار می داد.
وی گفت: همچنین از نامبرده یک عدد لپ تاپ حاوی بانک اطلاعاتی جعلی به همراه تصاویر انواع کارت ها و مهرهای جعلی کشف شد.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان از نصب 1300 دوربین ثبت تخلف تا پایان سال خبر داد و نوشت: در حال حاضر 750 دوربین در سطح شهر نصب شده که تعداد آنها تا پایان سال جاری به یک هزار و 300 دوربین افزایش می یابد.
علیرضا صلواتی افزود: خوشبختانه چتر قانون در خیابان های شهر گسترده تر و شهروندان قانونمدار شده اند.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی با عنوان 'شهر نشست بی آبی لو رفت' نوشت: نشست زمین در بخشی از خیابان حکیم نظامی و صفه دردسر ساز شد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان نوشت: ساماندهی وضعیت کودکان کار و خیابانی در سال های اخیر جزو برنامه های مدیریتی در سطح شهر بوده است.
مسعود مهدویان فر افزود: ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و توانمندسازی کودکان کار و خیابانی از جمله برنامه های اجرا شده در راستای ساماندهی وضعبت این کودکان در سطح شهر بوده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرعامل پالایشگاه اصفهان نوشت: صنایع پالایشی جزو صنایع استراتژیک هستند.
لطفعلی چاوشی افزود: 26 پروژه در پالایشگاه اصفهان فعال است که این طرح ها حدود چهار هزار و 100 میلیارد تومان برآورد شده که بخشی از این رقم قطعی و قراردادهایی مشخص شده و بخشی نیز برآورد بوده و امکان تغییر دارد.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان از کاهش 40 درصدی بارش ها در شرق حوضه زاینده رود خبر داد و نوشت: مقدار کنونی حجم سد زاینده رود حدود 360 میلیون متر مکعب است.
مسعود میر محمد صادقی افزود: از ابتدای مهرماه گذشته تا کنون با بررسی بیش از هفت ایستگاه در حوضه زاینده رود با کاهش بارش ها روبه رو بوده ایم به طوری که در ایستگاه ورزنه کاهش 40 درصدی بارندگی را نشان می دهد و شرایط بارشی بدی در حوضه حاکم است و اطلاعات مرکز خشکسالی نیز موید این آمار است.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان '3 اثر تاریخی اصفهان در نوبت ثبت جهانی' به نقل از مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نوشت:استان اصفهان همواره در زمینه ثبت جهانی بناها و اینکه بعنوان شهرجهانی مطرح باشد در ایران پیشگام بوده است و در حال حاضر روستای ابیانه، کلیسای وانک و محور تاریخی شهر اصفهان برای ثبت جهانی در نشست های آینده یونسکو مطرح است.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.